بالا

آمریکا: سانسور اینترنت، ایرانیان را از جهان جدا کرده است

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
آمریکا: سانسور اینترنت، ایرانیان را از جهان جدا کرده است

وزارت خارجه آمریکا، اکنون زمان آن فرا رسیده که حکومت فیلترهای اینترنتی خود را بردارد.

به گزارش Axar.az، وزارت خارجه آمریکا با انتشار پیامی در ایکس، بار دیگر سانسور اینترنت در ایران را محکوم کرد و آن را مانعی جدی برای دسترسی آزاد مردم به اطلاعات دانست.

در این پیام آمده است: «دسترسی به اطلاعات یکی از حقوق و پایه‌های اساسی است. سانسور اینترنت از سوی حکومت ایران، صداها را خاموش، آزادی‌ها را محدود، و مردم ایران را از دریافت اطلاعات دقیق و برقراری ارتباطات بین‌مردمی با سایر نقاط جهان محروم می‌کند.»

تاریخ
2025.08.05 / 19:53
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

الهام علی‌اف بیانیه باکو را به قالیباف یادآوری کرد

ترامپ: ایران هیچ عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نمی‌کند

اوکراین ۴ ملوان بازداشت‌شده در ایران را به کشور بازگرداند

ترامپ: ایران در آستانه سقوط بود، سنا مأموریت ما را سخت‌تر کرد

جنگ‌زدگان تهرانی در بن‌بست؛ هتل‌ها تخلیه شد، بازسازی آغاز نشد

عراق برای مهار گروه‌های مسلح، قانون ضدتروریسم را فعال کرد

دبیرکل ناتو: دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای منطقه را ویران می‌کند

پاکستان: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود

آژانس اروپایی هشدار پرواز بر فراز ایران، عراق و لبنان را تمدید کرد

عملیات ضدتروریستی در پایتخت ترکیه؛ یک مظنون داعش کشته شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61