بالا

مهدی کروبی: مردم انقلاب نکردند تا برده روحانیون شوند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
مهدی کروبی: مردم انقلاب نکردند تا برده روحانیون شوند

مهدی کروبی، با انتقاد تند از حاکمیت گفت: «مردم انقلاب نکردند که برده روحانیون و مسئولان شوند.» کروبی تأکید کرد که تداوم سیاست‌های «غلط و پرهزینه» داخلی و خارجی کشور را به بن‌بست کشانده است.

به گزارش Axar.az، مهدی کروبی، از رهبران جنبش سبز و رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی، در دیدار با اعضای «سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی» وضعیت کنونی ایران را «خطرناک» توصیف کرد و تنها راه برون‌رفت از بحران را «بازگشت به اراده مردم و مذاکره مستقیم با آمریکا» دانست.

وی هشدار داد که اصرار بر انحصارطلبی و نادیده گرفتن حقوق ملت، انحراف از آرمان‌های انقلاب و قانون اساسی است و افزود: «اساس انقلاب علیه سلطنت، نفی استبداد و حاکمیت فردی شاه بود، اما برخی کشور را ملک شخصی خود می‌دانند.»

کروبی تصریح کرد برای حفظ منافع ملی و برداشتن فشار تحریم‌ها، مذاکره مستقیم با آمریکا ضروری است. او همچنین وضعیت معیشت مردم را فاجعه‌بار توصیف کرد و گفت: «انقلاب برای تعیین سرنوشت ملت بود، نه برای اینکه در زمستان گاز و در تابستان آب و برق نداشته باشند.»

تاریخ
2025.09.03 / 20:54
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

زمان برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای ایران و آمریکا اعلام شد

نتانیاهو: برای حمله به ایران از ترامپ اجازه نگرفتم

ستاد مبارزه با مواد مخدر: مصادیق مجازات اعدام تغییر می‌کند

روبیو: اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، آمریکا گزینه‌های دیگری دارد

الهام علی‌اف بیانیه باکو را به قالیباف یادآوری کرد

ترامپ: ایران هیچ عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نمی‌کند

اوکراین ۴ ملوان بازداشت‌شده در ایران را به کشور بازگرداند

ترامپ: ایران در آستانه سقوط بود، سنا مأموریت ما را سخت‌تر کرد

جنگ‌زدگان تهرانی در بن‌بست؛ هتل‌ها تخلیه شد، بازسازی آغاز نشد

عراق برای مهار گروه‌های مسلح، قانون ضدتروریسم را فعال کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61