بالا

مرکز پژوهش‌های سیما: صدا و سیما کمتر از ۱۰ درصد بیننده دارند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
مرکز پژوهش‌های سیما: صدا و سیما کمتر از ۱۰ درصد بیننده دارند

اکثر شبکه‌های تلویزیون، کمتر از ۱۰ درصد بیننده دارند.

به گزارش Axar.az، مرکز پژوهش‌های سیما، در اینباره خبر داد.

پیمان جبلی، رئیس صداوسیما روز چهارشنبه ۳۰‌ام مهر ماه در گفتگو با رسانه‌ها ادعا کرد: «۷۰ درصد مردم ایران بیننده برنامه‌های تلویزیون هستند».

این ادعا در حالی مطرح شد که بر اساس آمارهای منتشر شده توسط مرکز پژوهش‌های سیما، اکثر شبکه‌های تلویزیون، کمتر از ۱۰ درصد بیننده دارند.

به گزارش مرکز پژوهش‌های سیما، سریال‌های جدید صدا و سیما تنها حدود ۲ درصد مخاطب دائمی را جذب کرده‌اند و شبکه‌های سوم و آی‌فیلم بالاترین میزان بیننده را با کمتر از ۱۰ درصد دارند.

تاریخ
2025.10.25 / 21:40
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

زمان برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای ایران و آمریکا اعلام شد

نتانیاهو: برای حمله به ایران از ترامپ اجازه نگرفتم

ستاد مبارزه با مواد مخدر: مصادیق مجازات اعدام تغییر می‌کند

روبیو: اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، آمریکا گزینه‌های دیگری دارد

الهام علی‌اف بیانیه باکو را به قالیباف یادآوری کرد

ترامپ: ایران هیچ عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نمی‌کند

اوکراین ۴ ملوان بازداشت‌شده در ایران را به کشور بازگرداند

ترامپ: ایران در آستانه سقوط بود، سنا مأموریت ما را سخت‌تر کرد

جنگ‌زدگان تهرانی در بن‌بست؛ هتل‌ها تخلیه شد، بازسازی آغاز نشد

عراق برای مهار گروه‌های مسلح، قانون ضدتروریسم را فعال کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61