بالا

عذرخواهی از مردم به‌خاطر سیم‌کارت سفید

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
عذرخواهی از مردم به‌خاطر سیم‌کارت سفید

در پی راه‌اندازی قابلیت تازه پلتفرم ایکس که نشان می‌دهد کدام کاربران در ایران از اینترنت بدون فیلتر بهره می‌برند، موجی از عذرخواهی در میان کسانی راه افتاده که با وجود پنهان‌کاری، اکنون نزدیکی آنان به حکومت و بهره‌مندی‌شان از رانت‌های حکومتی آشکار شده است.

به گزارش Axar.az، قابلیت تازه ایکس، نشان داد که روزنامه‌نگاران، فعالان رسانه‌ای و سیاسی و مقام‌های حکومتی، از اصلاح‌طلب و محافظه‌کار، بدون استفاده از وی پی ان و با استفاده از اینترنت بدون فیلتر اختصاص داده شده از سوی حکومت حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اند.

افشای این موضوع انتقاد تند کاربران عادی ایرانی شبکه ایکس را به دنبال داشته که ناچار هستند هر روز برای استفاده از پلتفرم‌های فیلتر شده اینترنتی از وی پی ان استفاده کنند.

تاریخ
2025.11.25 / 11:39
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

زمان برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای ایران و آمریکا اعلام شد

نتانیاهو: برای حمله به ایران از ترامپ اجازه نگرفتم

ستاد مبارزه با مواد مخدر: مصادیق مجازات اعدام تغییر می‌کند

روبیو: اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، آمریکا گزینه‌های دیگری دارد

الهام علی‌اف بیانیه باکو را به قالیباف یادآوری کرد

ترامپ: ایران هیچ عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نمی‌کند

اوکراین ۴ ملوان بازداشت‌شده در ایران را به کشور بازگرداند

ترامپ: ایران در آستانه سقوط بود، سنا مأموریت ما را سخت‌تر کرد

جنگ‌زدگان تهرانی در بن‌بست؛ هتل‌ها تخلیه شد، بازسازی آغاز نشد

عراق برای مهار گروه‌های مسلح، قانون ضدتروریسم را فعال کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61