بالا

بازیگر ۴۶ ساله خودکشی کرد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
بازیگر ۴۶ ساله خودکشی کرد

جیمز رانسون، بازیگر ۴۶ ساله آمریکایی، خودکشی کرد.

به گزارش Axar.az، این حادثه چند روز پیش - در ۱۹ دسامبر - رخ داده است.

طبق معاینات پزشکی، مرگ به عنوان خودکشی تأیید شده است.

لازم به ذکر است که این بازیگر به خاطر بازی در نقش سوبوتکا در سریال تلویزیونی «The Wire» شهرت گسترده‌ای کسب کرد. او همچنین به خاطر بازی در نقش ادی کاسپراک در فیلم «It Chapter Two» (۲۰۱۹) برای مخاطبان گسترده‌تری شناخته شده بود.

تاریخ
2025.12.22 / 18:53
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

زمان برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای ایران و آمریکا اعلام شد

نتانیاهو: برای حمله به ایران از ترامپ اجازه نگرفتم

ستاد مبارزه با مواد مخدر: مصادیق مجازات اعدام تغییر می‌کند

روبیو: اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، آمریکا گزینه‌های دیگری دارد

الهام علی‌اف بیانیه باکو را به قالیباف یادآوری کرد

ترامپ: ایران هیچ عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نمی‌کند

اوکراین ۴ ملوان بازداشت‌شده در ایران را به کشور بازگرداند

ترامپ: ایران در آستانه سقوط بود، سنا مأموریت ما را سخت‌تر کرد

جنگ‌زدگان تهرانی در بن‌بست؛ هتل‌ها تخلیه شد، بازسازی آغاز نشد

عراق برای مهار گروه‌های مسلح، قانون ضدتروریسم را فعال کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61