بالا

آسیب به تأسیسات هسته‌ای در ایران و تأیید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
آسیب به تأسیسات هسته‌ای در ایران و تأیید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آسیب‌دیدگی یک تأسیسات هسته‌ای زیرزمینی در ایران را تأیید کرد.

به گزارش Axar.az، این موضوع از سوی آژانس اعلام شده است.

در بیانیه آمده است: «در ساختمان‌های ورودی تأسیسات زیرزمینی خسارت‌هایی وارد شده است. با این حال، پیامدهای رادیواکتیو مورد انتظار نیست.»

گفتنی است ایران پیش‌تر اعلام کرده بود که به تأسیسات هسته‌ای نطنز حمله شده است.

تاریخ
2026.03.03 / 14:41
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

حضور بایراموف در کنفرانس بازسازی اوکراین در لهستان

حضور پزشکیان در مراسم سنتی عاشورای تبریز

۵۷ کشتی حامل ۱۱۰۰ دریانورد از تنگه هرمز گذشتند

آلمان سامانه پاتریوت را در ترکیه مستقر کرد

روبیو: با ایران به هر قیمتی توافق نمی‌کنیم

کره جنوبی برای نخستین بار گله پهپادی را منهدم کرد

زندانی سیاسی در زندان اوین جان باخت

ترامپ: مدرکی برای حمله آمریکا به مدرسه میناب ندیده‌ام

دونالد ترامپ: ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت

سپاه بار دیگر کشتی‌های تجاری را تهدید کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61