بالا

اعتراف آقابکیان: قاسم سلیمانی در قره‌باغ شبکه ایجاد کرده بود

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
اعتراف آقابکیان: قاسم سلیمانی در قره‌باغ شبکه ایجاد کرده بود

آرامایس آقابکیان، «نماینده» رژیم سابق جدایی‌طلب-تروریستی در قره‌باغ، در یک پست شبکه اجتماعی واقعیت بسیار جالبی درباره ایران فاش کرده است. او اعتراف کرده که فرمانده نیروهای قدس سپاه، قاسم سلیمانی، پیش‌تر در مناطق تحت کنترل رژیم جدایی‌طلب در آذربایجان نیز شبکه‌ای ایجاد کرده بود.

به گزارش Axar.az، جوان‌شیر حسنلی این موضوع را بیان کرده است.

نقل قول: همه چیز در ۳ ژانویه ۲۰۲۰، زمانی که فرمانده قدس، سلیمانی، کشته شد، آغاز شد.
او کسی بود که در خانه نمی‌نشست و به وعده‌های صلح اعتقاد نداشت، بلکه برعکس، در عراق، سوریه، لبنان و حتی ارمنستان و آرتساخ شبکه ایجاد می‌کرد. سلیمانی می‌دانست بهتر است به جای مواجهه با دشمن در خانه، به بیرون برود، در غیر این صورت آن‌ها به خانه‌اش می‌آمدند.
او یکی از معدود افرادی بود که اهمیت آرتساخ را درک می‌کرد و برای جلوگیری از حمله آذربایجان، جان خود را به خطر می‌انداخت.»
شایان ذکر است که عکس قاسم سلیمانی با تروریست‌های ارمنی در قره‌باغ در سال ۱۹۹۲ نیز در آن زمان منتشر شده بود.

تاریخ
2026.03.15 / 13:21
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

شهباز شریف: هفته آینده با مجتبی خامنه‌ای دیدار می‌کنم

حملۀ سایبری به شبکه بانکی ایران

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

گروسی: بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران به‌زودی صورت می‌گیرد

قالیباف وارد باکو شد

روبیو: ایران اجازه دریافت عوارض برای تنگه هرمز را نخواهدداشت

ترامپ: آمریکا می‌تواند هر زمان بر فراز تهران پرواز کند

روبیو: لبنان بخشی از توافق با ایران نیست

ترامپ: دارایی‌های آزادشده ایران صرف خرید غلات از آمریکا می‌شود

روبیو: ایران حق دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری در هرمز را ندارد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61