بالا

حوثی‌ها، آخرین سنگر راهبردی تهران در نبرد دریای سرخ

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
حوثی‌ها، آخرین سنگر راهبردی تهران در نبرد دریای سرخ

قمار بزرگ تهران در دریای سرخ, حوثی‌ها برای امتیازگیری در مذاکرات با آمریکا وارد میدان می‌شوند.

به گزارش Axar.az، یک مقام امنیتی یمنی مخالف حوثی‌ها به وای‌نت گفت حوثی‌ها «آخرین برگ برنده» جمهوری اسلامی در جنگ جاری هستند و پس از کاهش اهمیت راهبردی تنگه هرمز، تهران به آنها روی آورده است.

این مقام گفت هدف اصلی حوثی‌ها ضربه زدن به چرخه تامین نفت در دریای سرخ است و آنها با توجه به افزایش فشارهای بین‌المللی، ترجیح می‌دهند اکنون وارد درگیری شوند.

به گفته این مقام، تهران می‌تواند در مذاکرات با ایالات متحده خواستار آن شود که هرگونه آتش‌بس، جبهه حوثی‌ها را نیز در بر بگیرد.

تاریخ
2026.03.28 / 18:49
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

بخشایش: جاسوس در حلقه نزدیک خامنه‌ای نفوذ کرده بود

سقوط بالگرد در عربستان؛ ۱۴ نفر جان باختند

کاتس: امنیت شمال اسرائیل بدون خلع سلاح حزب‌الله ممکن نیست

والتز: صبر ترامپ ابدی نیست؛ ایران اشتباه نکند

دولت دانمارک ممنوعیت اذان را بار دیگر بررسی می‌کند

پوتین اعتراف کرد: از دوره‌ای سخت عبور می‌کنیم!

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره گرمای مرگبار در اروپا

رسانه نزدیک به سپاه: تهران چاره‌ای جز دستیابی به سلاح هسته‌ای ندارد

ریاض: اقدامات ایران امنیت منطقه و کشتیرانی در هرمز را تهدید می‌کند

ارتش اسرائیل از کشته شدن سه فرمانده حماس در غزه خبر داد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61