بالا

پزشکیان از حشدالشعبی قدردانی کرد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
پزشکیان از حشدالشعبی قدردانی کرد

همزمان با گزارش‌ها از ورود حشد الشعبی به ایران، پزشکیان از مردم و رزمندگان عراق تشکر کرد.

به گزارش Axar.az، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری و عضو شورای رهبری جمهوری اسلامی روز سه‌شنبه ۱۱ فروردین و پس از ورود کاروان‌های شبه‌نظامیان حشدالشعبی به خاک ایران، با انتشار پیامی در اکس، از این نیروهای تحت حمایت تهران و مسئولان عراقی قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است: «من دست مردم، مسئولان و رزمندگان عراق در بین‌النهرین را به گرمی می‌فشارم. پایداری شما را ارج می‌نهم و تعهدمان را گرامی می‌دارم.»

نهادهای حقوق بشری در گزارش‌های متعدد، حضور نیروهای حشدالشعبی در جریان سرکوب خشونت‌بار ۱۸ و ۱۹ دی‌ماه را تایید کرده بودند

تاریخ
2026.03.31 / 15:17
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

بخشایش: جاسوس در حلقه نزدیک خامنه‌ای نفوذ کرده بود

سقوط بالگرد در عربستان؛ ۱۴ نفر جان باختند

کاتس: امنیت شمال اسرائیل بدون خلع سلاح حزب‌الله ممکن نیست

والتز: صبر ترامپ ابدی نیست؛ ایران اشتباه نکند

دولت دانمارک ممنوعیت اذان را بار دیگر بررسی می‌کند

پوتین اعتراف کرد: از دوره‌ای سخت عبور می‌کنیم!

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره گرمای مرگبار در اروپا

رسانه نزدیک به سپاه: تهران چاره‌ای جز دستیابی به سلاح هسته‌ای ندارد

ریاض: اقدامات ایران امنیت منطقه و کشتیرانی در هرمز را تهدید می‌کند

ارتش اسرائیل از کشته شدن سه فرمانده حماس در غزه خبر داد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61