بالا

محل تجمع افسران اسرائیلی هدف حمله قرار گرفت – ویدئوی

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
محل تجمع افسران اسرائیلی هدف حمله قرار گرفت – ویدئوی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که محل تجمع فرماندهان جبهه داخلی اسرائیل در شهر بنی‌براک را هدف قرار داده است.

به گزارش Axar.az، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه مربوط به مرحله ۸۸ عملیات «وعده صادق ۴» این موضوع را اعلام کرده است.

بر اساس این بیانیه، در این مرحله از موشک‌های «عماد»، «خرمشهر ۴» و «قدر» استفاده شده است.

سپاه همچنین اعلام کرده که شهرهای تل‌آویو، بئرشبع، جلیل، نقب، تل نوف، آراد و بخش جنوبی دریای سرخ را نیز هدف حمله قرار داده است.

گفتنی است پیش‌تر اعلام شده بود که در پی آخرین حمله موشکی ایران، ۹ نفر به‌طور سطحی زخمی شده‌اند.

تاریخ
2026.03.31 / 16:21
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

بخشایش: جاسوس در حلقه نزدیک خامنه‌ای نفوذ کرده بود

سقوط بالگرد در عربستان؛ ۱۴ نفر جان باختند

کاتس: امنیت شمال اسرائیل بدون خلع سلاح حزب‌الله ممکن نیست

والتز: صبر ترامپ ابدی نیست؛ ایران اشتباه نکند

دولت دانمارک ممنوعیت اذان را بار دیگر بررسی می‌کند

پوتین اعتراف کرد: از دوره‌ای سخت عبور می‌کنیم!

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره گرمای مرگبار در اروپا

رسانه نزدیک به سپاه: تهران چاره‌ای جز دستیابی به سلاح هسته‌ای ندارد

ریاض: اقدامات ایران امنیت منطقه و کشتیرانی در هرمز را تهدید می‌کند

ارتش اسرائیل از کشته شدن سه فرمانده حماس در غزه خبر داد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61