بالا

وزارت خارجه پاکستان: به نقش میانجی‌گری خود ادامه می‌دهیم

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
وزارت خارجه پاکستان: به نقش میانجی‌گری خود ادامه می‌دهیم

پاکستان همچنان به میانجی‌گری در گفت‌وگوهای میان آمریکا و ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش Axar.az، این موضوع در بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان اعلام شده است.

در این بیانیه آمده است: امیدواریم هر دو طرف به اقدامات مثبت برای دستیابی به صلح پایدار ادامه دهند. اجرای تعهدات آتش‌بس از سوی همه طرف‌ها ضروری است.
در ادامه تأکید شده است که گفت‌وگوهای میان ایران و ایالات متحده با میانجی‌گری پاکستان در اسلام‌آباد برگزار شده است. در این نشست، هیئت‌های آمریکایی و ایرانی نتوانستند به توافق نهایی دست یابند.

تاریخ
2026.04.12 / 13:54
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

اردوغان: عاملان نسل‌کشی غزه دیر یا زود پاسخگو خواهند شد

دولت اسرائیل به رسمیت شناختن «نسل‌کشی ارامنه» را تصویب کرد

موج تازه احضار و اخراج دانشجویان دانشگاه تهران

اردبیل زیر سایه فشارهای امنیتی؛ موج تازه بازداشت فعالین آذربایجانی

گرامیداشت زادروز حسن بیگ زردابی، پدر مطبوعات ترکی آذربایجانی

بازداشت گسترده سیاستمداران و بازرگانان عراقی در منطقه سبز بغداد

تخفیف ۴ دلاری نفت ایران در تلاش برای جذب بازار هند

اسرائیل: اعضای مسلح حزب‌الله را در جنوب لبنان کشتیم

بازگشت دلار به کانال ۱۷۰ هزار تومان

پس از حملات موشکی سپاه؛ بحرین شورای امنیت را فراخواند

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61