بالا

اینترفاکس: آمریکا و اسرائیل می‌توانند از مذاکرات برای حمله زمینی استفاده کنند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
اینترفاکس: آمریکا و اسرائیل می‌توانند از مذاکرات برای حمله زمینی استفاده کنند

آمریکا و اسرائیل می‌توانند از مذاکرات آتش‌بس برای آمادگی به منظور حمله زمینی به جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

به گزارش Axar.az، اینترفاکس به نقل از شورای امنیت روسیه این خبر را اعلام کرد.

به گزارش اینترفاکس، شورای امنیت روسیه هشدار داد که در صورت شکست مذاکرات آتش‌بس، خصومت‌ها پس از دو هفته می‌تواند با شدت بیشتری از سر گرفته شود.

براساس این گزارش، شورای امنیت روسیه اعلام کرد: «ایالات متحده و اسرائیل می‌توانند از مذاکرات صلح به منظور آماده شدن برای عملیات زمینی علیه ایران استفاده کنند، زیرا پنتاگون به افزایش سطح نیروهای آمریکایی در منطقه ادامه می‌دهد.»

شورای امنیت روسیه هشدار داده است که جمهوری اسلامی ایران و آمریکا «برداشت‌های کاملا متفاوتی از آتش‌بس دارند.»

تاریخ
2026.04.15 / 11:22
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

تخفیف ۴ دلاری نفت ایران در تلاش برای جذب بازار هند

اسرائیل: اعضای مسلح حزب‌الله را در جنوب لبنان کشتیم

بازگشت دلار به کانال ۱۷۰ هزار تومان

پس از حملات موشکی سپاه؛ بحرین شورای امنیت را فراخواند

جام جهانی برای ایران با سه تساوی و یک ناکامی پایان یافت

حمله پهپادی به پالایشگاه نفت روسیه در کراسنودار

عراقچی در میانه تنش‌های تازه راهی بغداد شد

نتانیاهو از تشکیل «دولت ملی گسترده» پس از انتخابات ۲۰۲۶ خبر داد

خاموشی شبانه در شرق تهران، چراغ‌های راهنمایی هم از کار افتاد

۶۶ عضو مجلس خبرگان: بازگشایی هرمز خطای راهبردی است

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61