بالا

رنجبر: شاید مصلحت نباشد اینترنت در دسترس باشد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
رنجبر: شاید مصلحت نباشد اینترنت در دسترس باشد

شاید به مصلحت نباشد که در چنین شرایطی اینترنت در دسترس باشد و شاید به‌نوعی باعث فراهم شدن زمینه‌ای برای موضوعات دیگر شود.

به گزارش Axar.az، همزمان با چهل‌و‌نهمین روز قطع اینترنت در ایران، فضل‌الله رنجبر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، روز جمعه ۲۸ فروردین وصل شدن آن برای عموم را مصلحت ندانست و چنین گفت.

رنجبر در واکنش به ضرور و زیان کسب‌وکارهای اینترنتی در پی تداوم خاموشی دیجیتال و قطع اینترنت افزود: «حاکمیت بعد از جنگ باید تلاش کند که خسارت‌هایی که در این مدت به مشاغل و مردم وارد شده است را به انحای مختلف جبران کند.»

نت بلاکس، نهاد بین‌المللی ناظر بر وضعیت اینترنت روز جمعه با اشاره به اینکه اکنون ۱۱۵۲ ساعت از قطع اینترنت در ایران می‌گذرد، نوشت: «با وجود اینکه برخی از کاربران به صفحه اصلی جستجوی گوگل دسترسی نسبی پیدا کرده‌اند، اتصال بین‌المللی همچنان پایین و حدود ۲ درصد سطح عادی است.»

نت بلاکس پیشتر اعلام کرده بود که این شدیدترین و طولانی‌ترین قطع دسترسی کاربران به اینترنت بین‌المللی از سوی یک حکومت است که تاکنون صورت گرفته است.

تاریخ
2026.04.17 / 17:17
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

بازگشت دلار به کانال ۱۷۰ هزار تومان

پس از حملات موشکی سپاه؛ بحرین شورای امنیت را فراخواند

جام جهانی برای ایران با سه تساوی و یک ناکامی پایان یافت

حمله پهپادی به پالایشگاه نفت روسیه در کراسنودار

عراقچی در میانه تنش‌های تازه راهی بغداد شد

نتانیاهو از تشکیل «دولت ملی گسترده» پس از انتخابات ۲۰۲۶ خبر داد

خاموشی شبانه در شرق تهران، چراغ‌های راهنمایی هم از کار افتاد

۶۶ عضو مجلس خبرگان: بازگشایی هرمز خطای راهبردی است

نشست مؤسسه خاورمیانه؛ توافق با تهران نباید حقوق بشر را قربانی کند

جمهوری اسلامی به سوی کویت و بحرین موشک و پهپاد شلیک کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61