بالا

ایزدی: تا می‌توانیم از سربازان آمریکایی کشته بگیریم

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
ایزدی: تا می‌توانیم از سربازان آمریکایی کشته بگیریم

باید هزینه این جنگ را در سطح قابل توجهی بالا ببریم. در نهایت جنگ‌ها با مذاکره تمام می‌شوند اما هنوز هزینه‌ای در حد انتظار نداده‌اند. باید تنگه هرمز را نگهداریم و تا می‌توانیم از سربازان آمریکایی کشته بگیریم.

به گزارش Axar.az، فواد ایزدی، استاد دانشگاه حامی حکومت، ضمن مخالفت با حضور در مذاکرات اسلام‌آباد، چنین گفت.

او افزود: «در این نقطه وارد پرسه مذاکره شدن اشتباه است و برای طرف مقابل کارکرد دارد‌. آمریکا از فرصت مذاکره و آتش‌بس برای آرام کردن بازار و افزایش توانمندی خود در منطقه استفاده می‌کند.»

ایزدی اضافه کرد: «بعد از سال‌ها مذاکره هنوز ما متوجه نشدیم امتیاز دادن به آمریکا کمکی نمی‌کند. رهبر شهید بارها گفت مذاکره ضرر دارد و سود ندارد؛ نه طیف اصلاح‌طلب گوش می‌کرد و نه طیف غرب‌گرای اصول‌گرا.»

تاریخ
2026.04.20 / 17:27
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

حمله پهپادی به پالایشگاه نفت روسیه در کراسنودار

عراقچی در میانه تنش‌های تازه راهی بغداد شد

نتانیاهو از تشکیل «دولت ملی گسترده» پس از انتخابات ۲۰۲۶ خبر داد

خاموشی شبانه در شرق تهران، چراغ‌های راهنمایی هم از کار افتاد

۶۶ عضو مجلس خبرگان: بازگشایی هرمز خطای راهبردی است

نشست مؤسسه خاورمیانه؛ توافق با تهران نباید حقوق بشر را قربانی کند

جمهوری اسلامی به سوی کویت و بحرین موشک و پهپاد شلیک کرد

ترامپ: ادامه نقض آتش‌بس می‌تواند به پایان جمهوری اسلامی منجر شود

سنتکام: اهداف جمهوری اسلامی در تنگه هرمز دوباره هدف قرار گرفتند

حمله پهپادی به مقر یک گروه کرد مخالف ایران در نزدیکی اربیل

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61