بالا

تهدید فرمانده نیروی هوافضای سپاه علیه برخی کشورهای همسایه

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
تهدید فرمانده نیروی هوافضای سپاه علیه برخی کشورهای همسایه

نیروهای هوافضای سپاه در حالت آماده‌باش و در ۵۰ روز که از آغاز جنگ می‌گذرد دست بر ماشه بوده‌اند.

به گزارش Axar.az، مجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی این خبر را اعلام کرد.

او پس از کشته شدن امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حمله هوایی اسرائیل منصوب شده است.

در بخش دیگری از این پیام، فرمانده نیروی هوافضا هشدار داد که اگر همسایگان جنوبی امکانات خود را در "خدمت دشمنان" برای حمله به ایران قرار دهند، باید "با تولید نفت در منطقه خاورمیانه خداحافظی کنند".

جمهوری اسلامی در جنگ ۴۰ روزه اخیر با ائتلاف آمریکا و اسرائیل، حملات موشکی و پهپادی علیه برخی کشورهای همسایه، از جمله عربستان، کویت، بحرین، عمان، اردن و قطر انجام داد. این اقدام ایران در حالی انجام گرفت که این کشورها علنا با حمله آمریکا و اسرائیل به جمهوری اسلامی مخالفت کرده بودند.

انور قرقاش، مشاور ارشد رئیس دولت امارات متحده عربی، ایران را به "تجاوزی از پیش برنامه‌ریزی‌شده" و "فریب دیپلماتیک همسایگان" متهم کرد. او تاکید کرده که هرگونه راه‌حل سیاسی برای پایان جنگ باید شامل تضمین‌های امنیتی قوی و الزام تهران به پرداخت غرامت به خاطر هدف قرار دادن غیرنظامیان و زیرساخت‌های حیاتی باشد.

تاریخ
2026.04.22 / 16:26
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

خاموشی شبانه در شرق تهران، چراغ‌های راهنمایی هم از کار افتاد

۶۶ عضو مجلس خبرگان: بازگشایی هرمز خطای راهبردی است

نشست مؤسسه خاورمیانه؛ توافق با تهران نباید حقوق بشر را قربانی کند

جمهوری اسلامی به سوی کویت و بحرین موشک و پهپاد شلیک کرد

ترامپ: ادامه نقض آتش‌بس می‌تواند به پایان جمهوری اسلامی منجر شود

سنتکام: اهداف جمهوری اسلامی در تنگه هرمز دوباره هدف قرار گرفتند

حمله پهپادی به مقر یک گروه کرد مخالف ایران در نزدیکی اربیل

ونس: خشونت با خشونت پاسخ داده خواهد شد

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: آمریکا به آتش‌بس پایبند نیست

خرازی: برادرم را در بیمارستان ترور کردند

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61