بالا

فرمانده ارتش: به ناو آبراهام لینکلن حمله کردیم

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
فرمانده ارتش: به ناو آبراهام لینکلن حمله کردیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش مدعی شد که نیروهای تحت امر او موفق شده‌اند تنگه هرمز را از سمت دریای عرب مسدود کنند.

به گزارش Axar.az، او هشدار داد که در صورت هرگونه پیشروی از سوی نیروهای دشمن، ایران دست به «اقدام عملیاتی» مستقیم خواهد زد.

بخش دیگری از سخنان شهرام ایرانی به تقابل با نیروی دریایی آمریکا اختصاص داشت؛ وی ادعا کرد که ایران چندین عملیات موشکی علیه ناو هواپیمابر «آبراهام لینکلن» انجام داده است.

به گفته او، این حملات باعث شده تا آمریکا ناچار به انجام تعمیرات گسترده بر روی این ناو و همچنین افزایش حضور نظامی خود در منطقه شود.

او در پایان از رونمایی قریب‌الوقوع سلاح جدیدی خبر داد که مدعی است «باعث وحشت» خواهد شد.

تاریخ
2026.04.30 / 15:55
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

گروسی: بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران به‌زودی صورت می‌گیرد

قالیباف وارد باکو شد

روبیو: ایران اجازه دریافت عوارض برای تنگه هرمز را نخواهدداشت

ترامپ: آمریکا می‌تواند هر زمان بر فراز تهران پرواز کند

روبیو: لبنان بخشی از توافق با ایران نیست

ترامپ: دارایی‌های آزادشده ایران صرف خرید غلات از آمریکا می‌شود

روبیو: ایران حق دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری در هرمز را ندارد

ازبکستان دو روستای مرزی را به قرقیزستان واگذار کرد

ارمنستان: احتمال بازگشایی مرزها با آذربایجان و تورکیه تا ۲۰۳۰

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61