بالا

به جرم داشتن استارلینک بازداشت شد اما زنده نماند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
به جرم داشتن استارلینک بازداشت شد اما زنده نماند

حسام علاءالدین، شهروند ۴۰ ساله که گفته می‌شود به‌دلیل داشتن اینترنت ماهواره‌ای استارلینک بازداشت شده بود، جان باخت.

به گزارش Axar.az، کاربران شبکه‌های اجتماعی از جان باختن او خبر می‌دهند.

بنا بر گزارش‌ها او که پدر دو دختر بود،‌ در اثر شکنجه در بازداشت جان باخته است و پیکر بی‌جانش را به خانواده‌اش تحویل دادند.

همزمان با قطع اینترنت و سانسور گسترده در ایران، جمهوری اسلامی ایرانیانی که از وسایل ارتباطی چون استارلینک و یا شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند را دستگیر و مجازات می‌کند.

تاریخ
2026.05.01 / 11:34
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ارتش اسرائیل: دو عضو شبکه مالی حماس در جنوب غزه کشته شدند

انتقال یک معلم بازنشسته به بند جرائم خشن در زندان وکیل‌آباد

اسرائیل از کشف تونل و انبار تسلیحاتی حزب‌الله در جنوب لبنان خبر داد

تشکیل ۷۰۰ پرونده قضایی برای معترضان دی‌ماه

رایزنی عربستان، مصر، ترکیه و پاکستان

تل‌آویو بر ماندن در جنوب لبنان پافشاری کرد؛ آتش‌بس همچنان شکننده

گراهام: اگر توافق شکست بخورد، آمریکا تنگه هرمز را با زور کنترل می‌کند

زامیر: آتش‌بس لبنان شکننده است، آماده بازگشت به جنگ باشید

تجمع هم‌زمان کارکنان بهشت زهرا و بازنشستگان در سه شهر ایران

ترامپ: اگر ایران اقدام نکند، حملات سخت‌تری در راه است

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61