بالا

اژه‌ای: از جنگ هراسی نداریم

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
اژه‌ای: از جنگ هراسی نداریم

جمهوری اسلامی از جنگ استقبال نمی‌کند اما از آن هراسی هم ندارد.

به گزارش Axar.az، غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه روز جمعه ۱۱ اردیبهشت در نشستی با حضور جمعی از مقامات قضایی چنین گفت.

وی تاکید کرد که ایران هیچ وقت میز مذاکره را ترک نکرده است.

او ادامه داد: «جمهوری اسلامی ایران هیچگاه میز مذاکره را ترک نکرده است؛ ما همیشه از مذاکره استقبال کرده‌ایم، اما مذاکره‌ای که بر پایه منطق و عقلانیت باشد.»

اژه‌ای اضافه کرد: «مذاکره‌ای که بر پایه تحمیل باشد، برای ما قابل قبول نیست. این مقوله‌ای است که مسئولان نظام بر روی آن اتفاق‌نظر و اجماع دارند.بنابراین با صدای رسا اعلام می‌کنیم که از مذاکره استقبال می‌کنیم اما تحمیل را نمی‌پذیریم.»

او همچنین مدعی شد که دشمن در جنگ «شکست خورده» و به همین دلیل «بیکار نخواهد نشست و روزبه‌روز بر دامنه توطئه‌هایش خواهد افزود.

تاریخ
2026.05.01 / 16:48
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

منابع آگاه: دور بعدی مذاکرات آمریکا و ایران در سوئیس برگزار می‌شود

فاجعه در کاراکاس؛ هزاران زخمی و مفقود پس از دو زمین‌لرزه شدید

مقام آمریکایی: پهپاد ایرانی پشت حمله به کشتی در دریای عمان بود

تهران درباره مسیرهای موازی عبور در تنگه هرمز هشدار داد

هشدار اسرائیل به ساکنان جنوب لبنان: به المنصوری بازنگردید

دادگاه هامبورگ رسیدگی به پرونده جاسوسی برای جمهوری اسلامی را آغاز کرد

واشینگتن و تهران بر سر نحوه مصرف دارایی‌های آزادشده اختلاف دارند

پسکوف به مکرون: شما سخنگوی واشینگتن نیستید

استقبال جوزف عون از طرح فرانسه و ایتالیا برای جایگزینی یونیفیل

جی‌دی ونس: کانال مشترک ایران و آمریکا در دوحه فعال می‌شود

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61