بالا

بقائی: ما ابرقدرتیم

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
بقائی: ما ابرقدرتیم

ما هم ابرقدرت هستیم.

به گزارش Axar.az، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی، چنین گفت.

او در پاسخ به این پرسش که «آمریکا یک ابرقدرت است، شما چه ابزار و امکاناتی برای مقابله با آن دارید و چرا عقب‌نشینی نمی‌کنید یا کوتاه نمی‌آیید؟»، گفت: «ما هم ابرقدرت هستیم.»

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت که سیاست جمهوری اسلامی در قبال اسرائیل تغییر نکرده و همچنان این کشور را به رسمیت نمی‌شناسیم.

تاریخ
2026.05.04 / 14:15
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

حملۀ سایبری به شبکه بانکی ایران

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

گروسی: بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران به‌زودی صورت می‌گیرد

قالیباف وارد باکو شد

روبیو: ایران اجازه دریافت عوارض برای تنگه هرمز را نخواهدداشت

ترامپ: آمریکا می‌تواند هر زمان بر فراز تهران پرواز کند

روبیو: لبنان بخشی از توافق با ایران نیست

ترامپ: دارایی‌های آزادشده ایران صرف خرید غلات از آمریکا می‌شود

روبیو: ایران حق دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری در هرمز را ندارد

ازبکستان دو روستای مرزی را به قرقیزستان واگذار کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61