بالا

خضریان: امارات پایگاه دشمن است

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
خضریان: امارات پایگاه دشمن است

امارات متحده عربی پایگاه متخاصم دشمن است و جمهوری اسلامی دیگر امارات را به عنوان همسایه نمی‌بینید.

به گزارش Axar.az، علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، امارات متحده عربی را پایگاه متخاصم دشمن خواند.

او در ادامه مدعی شد: «شائبه جدی وجود دارد که هواپیماهای امارات با پاک کردن پرچم این کشور، مستقیم به خاک ایران حمله کرده‌اند. از این پس با امارات به مانند اقلیم کردستان رفتار می‌شود و هر لحظه لازم باشد به امارات حمله می‌کنیم.»

تاریخ
2026.05.09 / 21:08
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ترامپ: مدرکی برای حمله آمریکا به مدرسه میناب ندیده‌ام

دونالد ترامپ: ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت

سپاه بار دیگر کشتی‌های تجاری را تهدید کرد

غضنفری: امیدواریم قالیباف سرعقل بیاید و مجلس را باز کند

ترامپ: ایران دارد امتیازات بزرگی می‌دهد

زمان برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای ایران و آمریکا اعلام شد

نتانیاهو: برای حمله به ایران از ترامپ اجازه نگرفتم

ستاد مبارزه با مواد مخدر: مصادیق مجازات اعدام تغییر می‌کند

روبیو: اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، آمریکا گزینه‌های دیگری دارد

الهام علی‌اف بیانیه باکو را به قالیباف یادآوری کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61