بالا

خضریان: امارات پایگاه دشمن است

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
خضریان: امارات پایگاه دشمن است

امارات متحده عربی پایگاه متخاصم دشمن است و جمهوری اسلامی دیگر امارات را به عنوان همسایه نمی‌بینید.

به گزارش Axar.az، علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، امارات متحده عربی را پایگاه متخاصم دشمن خواند.

او در ادامه مدعی شد: «شائبه جدی وجود دارد که هواپیماهای امارات با پاک کردن پرچم این کشور، مستقیم به خاک ایران حمله کرده‌اند. از این پس با امارات به مانند اقلیم کردستان رفتار می‌شود و هر لحظه لازم باشد به امارات حمله می‌کنیم.»

تاریخ
2026.05.09 / 21:08
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

مردان فکر می‌کنند از معیارهای سنتی مردانگی دور شده‌اند

طالبان پیامبر نو‌ظهور را بازداشت کرد

نیویورک تایمز: ۱۲ عضو کادر فنی تیم ملی ایران ویزای آمریکا نگرفتند

شبکه گاز ایران در تیررس "خشم اقتصادی" آمریکا

شرکت روسی: برنده انسداد تنگه هرمز، شرکت‌های آمریکایی هستند

جمهوری اسلامی زرادخانه شناور چینی را آزاد کرد

روزانه ۶۰۰ تماس مزاحم با اورژانس تهران

وزیر کشور پاکستان به تهران می‌آید

اعتراض دانش‌آموزان اصفهانی

رضایی: جنگ تمام نشود دریای سرخ،مدیترانه و اقیانوس هند را درگیر می‌کنیم

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61