بالا

مقام ایرانی آمریکا و اسرائیل را تهدید کرد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
مقام ایرانی آمریکا و اسرائیل را تهدید کرد

بازسازی ذخایر موشک‌ها و بمب‌هایی که آمریکا و اسرائیل در جریان جنگ ۴۰ روزه با ایران مصرف کرده‌اند، برخلاف جمهوری اسلامی، کار آسانی نخواهد بود.

به گزارش Axar.az، اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران، این موضوع را مطرح کرده است.

او گفت: طرف مقابل در این ۴۰ روز هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد. جبران ذخایر از دست‌رفته بمب‌ها و موشک‌های آنها آسان نیست، اما ما می‌توانیم ذخایر خود را به‌راحتی جبران کنیم.

کوثری تأکید کرد که رقبای ایران از توانمندی‌های جمهوری اسلامی آگاهی کاملی ندارند:

دشمنان می‌توانند بمب بیندازند و موشک شلیک کنند، اما مردم ایران آماده مقابله با هرگونه تهدید هستند. ما تازه شروع کرده‌ایم و دشمن بابت اقدامات خود پشیمان خواهد شد.

تاریخ
2026.05.17 / 10:51
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

مردان فکر می‌کنند از معیارهای سنتی مردانگی دور شده‌اند

طالبان پیامبر نو‌ظهور را بازداشت کرد

نیویورک تایمز: ۱۲ عضو کادر فنی تیم ملی ایران ویزای آمریکا نگرفتند

شبکه گاز ایران در تیررس "خشم اقتصادی" آمریکا

شرکت روسی: برنده انسداد تنگه هرمز، شرکت‌های آمریکایی هستند

جمهوری اسلامی زرادخانه شناور چینی را آزاد کرد

روزانه ۶۰۰ تماس مزاحم با اورژانس تهران

وزیر کشور پاکستان به تهران می‌آید

اعتراض دانش‌آموزان اصفهانی

رضایی: جنگ تمام نشود دریای سرخ،مدیترانه و اقیانوس هند را درگیر می‌کنیم

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61