بالا

اخراج ۱۳۸ کارمند شرکت ملی مس؛ پایان همکاری با یک پیامک

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
اخراج ۱۳۸ کارمند شرکت ملی مس؛ پایان همکاری با یک پیامک

برخی از کارکنان اخراج‌شده اعلام کرده‌اند که تنها چند روز مانده به پایان سال و از طریق پیامک از پایان همکاری خود مطلع شده‌اند.

به گزارش Axar.az، بر اساس خبرگزاری ایلنا، ۱۳۸ نفر از کارکنان و کارگران شرکت ملی مس، از زیرمجموعه‌های هلدینگ ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران)، از کار تعدیل شده‌اند.

یکی از کارکنان تعدیل‌شده به ایلنا گفته است: «در ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۴، تنها پنج روز مانده به پایان سال، ۱۳۸ نیروی متخصص با ارسال نامه و پیامک و با عنوان "عدم تمدید قرارداد به دلیل نبود پروژه جدید" از کار بیکار شدند.»

یکی دیگر از کارکنان نیز مدعی شده است که روند تعدیل نیرو بدون استعلام از مسئولان فنی درباره ضرورت حفظ یا عدم حفظ نیروها انجام شده و بخش قابل توجهی از نیروهای باسابقه این مجموعه مشمول این تصمیم شده‌اند.

تاریخ
2026.05.17 / 19:52
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

مردان فکر می‌کنند از معیارهای سنتی مردانگی دور شده‌اند

طالبان پیامبر نو‌ظهور را بازداشت کرد

نیویورک تایمز: ۱۲ عضو کادر فنی تیم ملی ایران ویزای آمریکا نگرفتند

شبکه گاز ایران در تیررس "خشم اقتصادی" آمریکا

شرکت روسی: برنده انسداد تنگه هرمز، شرکت‌های آمریکایی هستند

جمهوری اسلامی زرادخانه شناور چینی را آزاد کرد

روزانه ۶۰۰ تماس مزاحم با اورژانس تهران

وزیر کشور پاکستان به تهران می‌آید

اعتراض دانش‌آموزان اصفهانی

رضایی: جنگ تمام نشود دریای سرخ،مدیترانه و اقیانوس هند را درگیر می‌کنیم

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61