بالا

توقیف اموال ۱۸ نفر در استان سمنان

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
توقیف اموال ۱۸ نفر در استان سمنان

اموال ۱۸ نفر به اتهام «همکاری با عناصر دشمن» در استان سمنان توقیف شد.

به گزارش Axar.az، محمد صادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان در اینباره خبر داد.

روابط عمومی دادگستری استان سمنان به نقل از اکبری نوشته «تاکنون ۴۰ نفر به جرم همین همکاری با توقیف اموال و دارایی‌ها مواجه شدند.»

او افزوده که «با صدور احکام قضایی لازم، دستور توقیف فوری تمامی دارایی‌های منقول، غیرمنقول و حساب‌های بانکی متهمان انجام شده است؛ همچنین دامنه شناسایی و توقیف اموال این افراد به سایر استان‌های کشور نیز گسترش یافته است.»

آن‌طور که اکبری گفته با تأکید رئیس قوه قضائیه، رسیدگی به این پرونده‌ها در شعب ویژه، «با سرعت لازم پیگیری می‌شود و در برخورد با عناصر داخلی همسو با دشمنان، هیچ‌گونه مسامحه‌ای صورت نخواهد گرفت و قاطعانه رفتار خواهد شد».

در نزدیک به سه ماهی که از آغاز جنگ می‌گذرد، به‌ویژه پس از آغاز آتش‌بس، تقریباً به‌طور روزانه خبر توقیف یا مصادره اموال افراد در رسانه‌های حکومتی منتشر شده، اما هرگز شواهد و مدارک مورد استفاده در دادگاه برای رسیدن به این حکم رسانه‌ای نشده است.

تاریخ
2026.06.01 / 16:51
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

مردان فکر می‌کنند از معیارهای سنتی مردانگی دور شده‌اند

طالبان پیامبر نو‌ظهور را بازداشت کرد

نیویورک تایمز: ۱۲ عضو کادر فنی تیم ملی ایران ویزای آمریکا نگرفتند

شبکه گاز ایران در تیررس "خشم اقتصادی" آمریکا

شرکت روسی: برنده انسداد تنگه هرمز، شرکت‌های آمریکایی هستند

جمهوری اسلامی زرادخانه شناور چینی را آزاد کرد

روزانه ۶۰۰ تماس مزاحم با اورژانس تهران

وزیر کشور پاکستان به تهران می‌آید

اعتراض دانش‌آموزان اصفهانی

رضایی: جنگ تمام نشود دریای سرخ،مدیترانه و اقیانوس هند را درگیر می‌کنیم

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61