بالا

ونس: ایران با ورود بازرسان آژانس موافقت کرد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
ونس: ایران با ورود بازرسان آژانس موافقت کرد

ایران با ورود بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به این کشور موافقت کرده است.

به گزارش Axar.az، جی‌دی ونس با اشاره به آتش‌بس اخیر با ایران این مطلب را اعلام کرد.

ونس گفت:«همان‌طور که دونالد ترامپ گفته است، گاهی آتش‌بس فقط به این معناست که طرفین کمی کمتر از گذشته به سوی یکدیگر شلیک می‌کنند.»

او افزود که هدف اصلی، ایجاد سازوکارهای هماهنگی میان طرف‌ها برای مدیریت تنش‌ها و جلوگیری از تشدید درگیری‌ها بوده است.

ونس همچنین گفت:«ایرانی‌ها با دعوت از بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشورشان موافقت کرده‌اند.»

معاون رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد که نمی‌تواند ۶۰ روز آینده را در منطقه بماند و به آمریکا بازخواهد گشت، اما تیم‌های فنی به کار خود ادامه خواهند داد.

گفتنی است روز گذشته در سوئیس مذاکرات سه‌جانبه‌ای میان نمایندگان ایران، ایالات متحده آمریکا و قطر درباره آتش‌بس در لبنان و آزادسازی دارایی‌های ایران برگزار شد.

تاریخ
2026.06.22 / 17:00
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

هرتزوگ: ترامپ نزدیک‌ترین متحد اسرائیل و رهبر جهان آزاد است

منتظریم آمریکا معافیت تحریم‌های نفتی را اعلام کند

حجم آب دریاچه ارومیه از ۴ میلیارد متر مکعب عبور کرد

سپاه: اسرائیل در جنوب لبنان با شکست روبه‌رو خواهد شد

پزشکیان به پاکستان می‌رود

شوک در لندن؛ کی‌یر استارمر استعفا داد

ادعای جنجالی؛ تیم مذاکره‌کننده از دستور خامنه‌ای تبعیت نکرد

غریب‌‌آبادی مذاکرات فنی ایران و آمریکا را آغاز می‌کند

آذربایجان یک نفتکش به ترکمنستان هدیه داد

خامنه‌ای در کربلا و نجف تشییع خواهد شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61