خشکسالی و گرمای سوزان اروپا امنیت غذایی را به خط انداخت
16:00
| صفحه نخست اخبار روزانه |
|
پنتاگون در نظر دارد برای کاهش خسارات احتمالی از سوی ایران در صورت وقوع عملیاتهای نظامی جدید در خاورمیانه، پایگاههای نظامی خود در عربستان سعودی و کویت را جابهجا کند.
به گزارش Axar.az، روزنامه «وال استریت ژورنال» این خبر را به نقل از یک منبع آگاه منتشر کرده است.
در این گزارش آمده است: «پس از آغاز عملیات نظامی آمریکا علیه ایران، نزدیک به ۲۰ مقر نظامی آمریکا واقع در خاورمیانه در پی ضربات متقابل ایران آسیب دیده است. قرار گرفتن پایگاههای نظامی آمریکا در برد موشکهای ایران، واشنگتن را وادار کرده است تا در استراتژی حضور نظامی خود در منطقه تجدیدنظر کند.
اسرائیل یکی از کشورهایی است که برای انتقال جزئی برخی از پایگاههای نظامی موجود در عربستان سعودی و کویت مد نظر قرار گرفته است.
|
تاریخ
2026.06.26 / 14:50
|
نویسنده
Axar.az
|