زلنسکی: پیشنهاد صلح به مسکو منتقل شد
18:43
| صفحه نخست اخبار روزانه |
|
وضعیت در خاورمیانه همچنان به شدت دگرگون و تنشآلود باقی مانده است. در حالی که طی ساعات شب گذشته، در چارچوب توافقنامه امضا شده میان اسرائیل و لبنان گامهای تحسینبرانگیزی در مسیر برقراری صلح برداشته شد، همزمان شاهد آن هستیم که رژیم آتشبس میان ایران و ایالات متحده آمریکا تا چه حد شکننده و ناپایدار است.
به گزارش Axar.az، ماریا مالمر استنرگارد، وزیر امور خارجه سوئد این مواضع را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) مطرح کرده است.
وزیر خارجه سوئد در ادامه افزود که کشورش تمامی طرفها را به خویشتنداری و ادامه تلاشها جهت اتخاذ تدابیر لازم برای تضمین کشتیرانی آزاد و ایمن در تنگه هرمز فرامیخواند.
لازم به ذکر است که در ساعات شب گذشته، ایالات متحده آمریکا و ایران حملات متقابلی را علیه مواضع یکدیگر انجام دادهاند.
|
تاریخ
2026.06.27 / 17:21
|
نویسنده
Axar.az
|