پوتین اعتراف کرد: از دورهای سخت عبور میکنیم!
21:49
| صفحه نخست اخبار روزانه |
|
وزارت خارجه سعودی تأکید کرده است که این اقدامات، تلاشهای بینالمللی برای بازگرداندن امنیت و آرامش به منطقه را تضعیف میکند و میتواند تنشها را بیش از پیش افزایش دهد.
به گزارش Axar.az، وزارت خارجه عربستان سعودی با انتشار بیانیهای، حملات و اقدامات جمهوری اسلامی ایران علیه کویت و بحرین را بهشدت محکوم کرد.
در این بیانیه، ریاض همچنین حملات ایران علیه امنیت و آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز را تهدیدی جدی برای ثبات منطقه توصیف کرد.
ریاض ضمن اعلام همبستگی کامل با کویت و بحرین، حمایت خود را از تمامی تدابیر و اقدامات این دو کشور برای حفظ حاکمیت، امنیت و ثبات ملیشان اعلام کرد.
|
تاریخ
2026.06.28 / 20:23
|
نویسنده
Axar.az
|