بالا

ریاض: اقدامات ایران امنیت منطقه و کشتیرانی در هرمز را تهدید می‌کند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
ریاض: اقدامات ایران امنیت منطقه و کشتیرانی در هرمز را تهدید می‌کند

وزارت خارجه سعودی تأکید کرده است که این اقدامات، تلاش‌های بین‌المللی برای بازگرداندن امنیت و آرامش به منطقه را تضعیف می‌کند و می‌تواند تنش‌ها را بیش از پیش افزایش دهد.

به گزارش Axar.az، وزارت خارجه عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای، حملات و اقدامات جمهوری اسلامی ایران علیه کویت و بحرین را به‌شدت محکوم کرد.

در این بیانیه، ریاض همچنین حملات ایران علیه امنیت و آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز را تهدیدی جدی برای ثبات منطقه توصیف کرد.

ریاض ضمن اعلام همبستگی کامل با کویت و بحرین، حمایت خود را از تمامی تدابیر و اقدامات این دو کشور برای حفظ حاکمیت، امنیت و ثبات ملی‌شان اعلام کرد.

تاریخ
2026.06.28 / 20:23
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

پوتین اعتراف کرد: از دوره‌ای سخت عبور می‌کنیم!

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره گرمای مرگبار در اروپا

رسانه نزدیک به سپاه: تهران چاره‌ای جز دستیابی به سلاح هسته‌ای ندارد

ارتش اسرائیل از کشته شدن سه فرمانده حماس در غزه خبر داد

جهش ۸۰ درصدی قیمت مسکن در ایران؛ بحران معیشتی عمیق‌تر شد

اردوغان: عاملان نسل‌کشی غزه دیر یا زود پاسخگو خواهند شد

دولت اسرائیل به رسمیت شناختن «نسل‌کشی ارامنه» را تصویب کرد

موج تازه احضار و اخراج دانشجویان دانشگاه تهران

اردبیل زیر سایه فشارهای امنیتی؛ موج تازه بازداشت فعالین آذربایجانی

گرامیداشت زادروز حسن بیگ زردابی، پدر مطبوعات ترکی آذربایجانی

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61