بالا

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران عازم مسکو شد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران عازم مسکو شد

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران برای شرکت در پنجمین نشست گفت‌وگوی امنیت منطقه‌ای که روز چهارشنبه 8 فوریه در مسکو برگزار می‌شود، تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.

به گزارش Axar.az، در این نشست که با حضور دبیران، مشاوران و نمایندگان نهاد امنیت ملی کشورهای همسایه افغانستان برگزار می‌شود، تحولات سیاسی، اقتصادی و امنیتی این کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در حاشیه این نشست، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با برخی همتایان خود نیز به‌طور جداگانه دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو خواهد کرد.

گفتنی است؛ نشست‌های اول و دوم گفت‌وگوی امنیت منطقه‌ای با میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران و نشست سوم و چهارم نیز با میزبانی هندوستان در دهلی‌نو و تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار شده است.

تاریخ
2023.02.07 / 14:05
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

روایت هولناک خانواده‌ها از جست‌وجوی عزیزان در میان اجساد

دستیار رئیس جمهور آذربایجان: آذربایجان شریک قابل اعتماد ناتو است

بازداشت گسترده شهروندان عرب در اهواز

استرالیا: جمهوری اسلامی همچنان تهدیدی جدی برای امنیت ماست

حضور سوخو-۲۵های آذربایجان در رزمایش بین‌المللی «عقاب آناتولی ۲۰۲۶»

کاتز: هر دلار ورودی به ایران صرف گروه‌های نیابتی می‌شود

ایران در صدر فهرست کشورهای پرخطر از نظر شکنجه و خشونت حکومتی

آبلاردو د لا اسپریا رئیس‌جمهور کلمبیا شد

حضور بایراموف در کنفرانس بازسازی اوکراین در لهستان

حضور پزشکیان در مراسم سنتی عاشورای تبریز

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61