بالا

جنگنده‌های «اف- ۲۲ رپتور» وارد خاورمیانه شدند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
جنگنده‌های «اف- ۲۲ رپتور» وارد خاورمیانه شدند

جنگنده‌های اف-۲۲ رپتور نیروی هوایی ایالات متحده به عنوان بخشی از تغییر آرایش نظامی در منطقه و به منظور مقابله با تهدیدهای ایران و گروه‌های مورد حمایت آن وارد منطقه شده‌اند.

به گزارش Axar.az، فرماندهی مرکزی ایالات متحده، سنتکام روز پنجشنبه ۱۸ مرداد در شبکه اجتماعی «ایکس» این موضوع را اعلام کرده است.

در بیانیه سنتکام به پایگاهی که این جنگنده‌ها در آن مستقر شدند، اشاره نشده است.

تاریخ
2024.08.09 / 11:23
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

هشدار جدی واشنگتن درباره وضع تعرفه ۱۰۰ درصدی

آخرین قیمت نفت در پایان معاملات هفتگی بازارهای جهانی

گرمای سوزان فرانسه را مجبور به خاموشی رآکتورهای هسته‌ای کرد

منابع آگاه: دور بعدی مذاکرات آمریکا و ایران در سوئیس برگزار می‌شود

فاجعه در کاراکاس؛ هزاران زخمی و مفقود پس از دو زمین‌لرزه شدید

مقام آمریکایی: پهپاد ایرانی پشت حمله به کشتی در دریای عمان بود

تهران درباره مسیرهای موازی عبور در تنگه هرمز هشدار داد

هشدار اسرائیل به ساکنان جنوب لبنان: به المنصوری بازنگردید

دادگاه هامبورگ رسیدگی به پرونده جاسوسی برای جمهوری اسلامی را آغاز کرد

واشینگتن و تهران بر سر نحوه مصرف دارایی‌های آزادشده اختلاف دارند

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61