بالا

جنگنده‌های «اف- ۲۲ رپتور» وارد خاورمیانه شدند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
جنگنده‌های «اف- ۲۲ رپتور» وارد خاورمیانه شدند

جنگنده‌های اف-۲۲ رپتور نیروی هوایی ایالات متحده به عنوان بخشی از تغییر آرایش نظامی در منطقه و به منظور مقابله با تهدیدهای ایران و گروه‌های مورد حمایت آن وارد منطقه شده‌اند.

به گزارش Axar.az، فرماندهی مرکزی ایالات متحده، سنتکام روز پنجشنبه ۱۸ مرداد در شبکه اجتماعی «ایکس» این موضوع را اعلام کرده است.

در بیانیه سنتکام به پایگاهی که این جنگنده‌ها در آن مستقر شدند، اشاره نشده است.

تاریخ
2024.08.09 / 11:23
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ترامپ: آمریکا می‌تواند هر زمان بر فراز تهران پرواز کند

روبیو: لبنان بخشی از توافق با ایران نیست

ترامپ: دارایی‌های آزادشده ایران صرف خرید غلات از آمریکا می‌شود

روبیو: ایران حق دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری در هرمز را ندارد

ازبکستان دو روستای مرزی را به قرقیزستان واگذار کرد

ارمنستان: احتمال بازگشایی مرزها با آذربایجان و تورکیه تا ۲۰۳۰

دوم تیر ماه؛ زادروز صمد بهرنگی

اعتراض زندانیان در ۵۷ زندان؛ کارزار نه به اعدام وارد هفته ۱۲۶ شد

ترامپ: پوتین به مذاکره واقعی تن نمی‌دهد؛ زلنسکی باید جسورتر باشد

توقف ورود واکسن اچ‌پی‌وی به برنامه ملی واکسیناسیون ایران

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61