بالا

آمریکا ایستگاه کنترل نظامی حوثی‌ها را منهدم کرد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
آمریکا ایستگاه کنترل نظامی حوثی‌ها را منهدم کرد

نیروهای ایالات‌متحده طی ۲۴ ساعت گذشته یک ایستگاه کنترل نظامی حوثی‌های مورد حمایت جمهوری اسلامی را در مناطق تحت کنترل این گروه در یمن منهدم کرده‌اند.

به گزارش Axar.az، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام، پنج‌شنبه ۲۵ مرداد این موضوع را اعلام کرده است.

لازم به ذکر است که وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه، ۲۵ مرداد، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تحریم‌های بیشتری را علیه شبکه‌های تجاری و مالی حوثی‌ها و حزب‌الله اعمال کرده است.

در هفته‌های اخیر واشینگتن فشار بر تهران و گروه‌های مورد حمایت جمهوری اسلامی را افزایش داده است.

تاریخ
2024.08.16 / 12:05
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

گروسی: بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران به‌زودی صورت می‌گیرد

قالیباف وارد باکو شد

روبیو: ایران اجازه دریافت عوارض برای تنگه هرمز را نخواهدداشت

ترامپ: آمریکا می‌تواند هر زمان بر فراز تهران پرواز کند

روبیو: لبنان بخشی از توافق با ایران نیست

ترامپ: دارایی‌های آزادشده ایران صرف خرید غلات از آمریکا می‌شود

روبیو: ایران حق دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری در هرمز را ندارد

ازبکستان دو روستای مرزی را به قرقیزستان واگذار کرد

ارمنستان: احتمال بازگشایی مرزها با آذربایجان و تورکیه تا ۲۰۳۰

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61