بالا

ایران تهدید کرد: اگر اسرائیل حمله کند...

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
ایران تهدید کرد: اگر اسرائیل حمله کند...

تهران اعلام کرده است که در صورت حمله اسرائیل به تاسیسات نفتی ایران، تنگه هرمز را خواهد بست.

Axar.az گزارش می دهد که کانال های تلگرامی در این مورد نوشته‌اند.

بر اساس اطلاعات پس از این تهدید، قیمت نفت ۴ درصد افزایش یافت.

تاریخ
2024.10.06 / 01:38
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

زمان برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای ایران و آمریکا اعلام شد

نتانیاهو: برای حمله به ایران از ترامپ اجازه نگرفتم

ستاد مبارزه با مواد مخدر: مصادیق مجازات اعدام تغییر می‌کند

روبیو: اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، آمریکا گزینه‌های دیگری دارد

الهام علی‌اف بیانیه باکو را به قالیباف یادآوری کرد

ترامپ: ایران هیچ عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نمی‌کند

اوکراین ۴ ملوان بازداشت‌شده در ایران را به کشور بازگرداند

ترامپ: ایران در آستانه سقوط بود، سنا مأموریت ما را سخت‌تر کرد

جنگ‌زدگان تهرانی در بن‌بست؛ هتل‌ها تخلیه شد، بازسازی آغاز نشد

عراق برای مهار گروه‌های مسلح، قانون ضدتروریسم را فعال کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61