بالا

دو فعال ملی آزربایجانی در تبریز بازداشت شدند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
دو فعال ملی آزربایجانی در تبریز بازداشت شدند

دو فعال ملی آزربایجان جنوبی، جاوید نظمی و وحید ابهری، روز گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند.

به گزارش Axar.az، رسانه‌های حرکت ملی آذربایجان جنوبی در این باره اطلاع‌رسانی کرده اند.

تلاش‌های خانواده و نزدیکان برای برقراری تماس با آنها بی‌نتیجه مانده است.

احتمال می‌رود که این دو فعال توسط نیروهای اداره اطلاعات تبریز بازداشت شده باشند.

جاوید نظمی و وحید ابهری از فعالین شناخته‌شده حرکت ملی آزربایجان جنوبی می‌باشند و پیش از این نیز به واسطه فعالیتهای مسالمت‌آمیزشان سابقه دستگیری و محاکمه دارند.

خبرهای تکمیلی در مورد بازداشت ایشان از سوی نیروهای امنیتی متعاقبا اعلام خواهد شد.

تاریخ
2024.11.24 / 21:39
نویسنده
یاکاموز
سایر اخبار

نتانیاهو: برای حمله به ایران از ترامپ اجازه نگرفتم

ستاد مبارزه با مواد مخدر: مصادیق مجازات اعدام تغییر می‌کند

روبیو: اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، آمریکا گزینه‌های دیگری دارد

الهام علی‌اف بیانیه باکو را به قالیباف یادآوری کرد

ترامپ: ایران هیچ عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نمی‌کند

اوکراین ۴ ملوان بازداشت‌شده در ایران را به کشور بازگرداند

ترامپ: ایران در آستانه سقوط بود، سنا مأموریت ما را سخت‌تر کرد

جنگ‌زدگان تهرانی در بن‌بست؛ هتل‌ها تخلیه شد، بازسازی آغاز نشد

عراق برای مهار گروه‌های مسلح، قانون ضدتروریسم را فعال کرد

دبیرکل ناتو: دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای منطقه را ویران می‌کند

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61