بالا

دانمارک موافقت کرد: آماده گفت‌وگو با ترامپ هستیم

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
دانمارک موافقت کرد: آماده گفت‌وگو با ترامپ هستیم

دولت دانمارک تأیید کرده است که برای گفت‌وگو با دولت جدید آمریکا در خصوص مناطق قطبی آماده است.

به گزارش Axar.az، وزیر امور خارجه دانمارک، لارس لوکه راسموسن، این مطلب را اعلام کرده است.

وی گفت: "آمریکایی‌ها نگرانی‌هایی در مورد وضعیت امنیتی در قطب شمال دارند که دانمارک نیز این نگرانی‌ها را به اشتراک می‌گذارد. به همین دلیل، دانمارک آماده است تا با همکاری نزدیک با گرینلند، گفت‌وگوها با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، دونالد ترامپ، را برای تأمین منافع قانونی آمریکا ادامه دهد."

شایان ذکر است که چند روز پیش، دونالد ترامپ اعلام کرده بود که برای مقابله با تهدیدهای چین و روسیه، گرینلند باید به خاک آمریکا ملحق شود.

تاریخ
2025.01.13 / 17:58
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

هشدار جدی واشنگتن درباره وضع تعرفه ۱۰۰ درصدی

آخرین قیمت نفت در پایان معاملات هفتگی بازارهای جهانی

گرمای سوزان فرانسه را مجبور به خاموشی رآکتورهای هسته‌ای کرد

منابع آگاه: دور بعدی مذاکرات آمریکا و ایران در سوئیس برگزار می‌شود

فاجعه در کاراکاس؛ هزاران زخمی و مفقود پس از دو زمین‌لرزه شدید

مقام آمریکایی: پهپاد ایرانی پشت حمله به کشتی در دریای عمان بود

تهران درباره مسیرهای موازی عبور در تنگه هرمز هشدار داد

هشدار اسرائیل به ساکنان جنوب لبنان: به المنصوری بازنگردید

دادگاه هامبورگ رسیدگی به پرونده جاسوسی برای جمهوری اسلامی را آغاز کرد

واشینگتن و تهران بر سر نحوه مصرف دارایی‌های آزادشده اختلاف دارند

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61