بالا

دانمارک موافقت کرد: آماده گفت‌وگو با ترامپ هستیم

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
دانمارک موافقت کرد: آماده گفت‌وگو با ترامپ هستیم

دولت دانمارک تأیید کرده است که برای گفت‌وگو با دولت جدید آمریکا در خصوص مناطق قطبی آماده است.

به گزارش Axar.az، وزیر امور خارجه دانمارک، لارس لوکه راسموسن، این مطلب را اعلام کرده است.

وی گفت: "آمریکایی‌ها نگرانی‌هایی در مورد وضعیت امنیتی در قطب شمال دارند که دانمارک نیز این نگرانی‌ها را به اشتراک می‌گذارد. به همین دلیل، دانمارک آماده است تا با همکاری نزدیک با گرینلند، گفت‌وگوها با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، دونالد ترامپ، را برای تأمین منافع قانونی آمریکا ادامه دهد."

شایان ذکر است که چند روز پیش، دونالد ترامپ اعلام کرده بود که برای مقابله با تهدیدهای چین و روسیه، گرینلند باید به خاک آمریکا ملحق شود.

تاریخ
2025.01.13 / 17:58
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

گروسی: بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران به‌زودی صورت می‌گیرد

قالیباف وارد باکو شد

روبیو: ایران اجازه دریافت عوارض برای تنگه هرمز را نخواهدداشت

ترامپ: آمریکا می‌تواند هر زمان بر فراز تهران پرواز کند

روبیو: لبنان بخشی از توافق با ایران نیست

ترامپ: دارایی‌های آزادشده ایران صرف خرید غلات از آمریکا می‌شود

روبیو: ایران حق دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری در هرمز را ندارد

ازبکستان دو روستای مرزی را به قرقیزستان واگذار کرد

ارمنستان: احتمال بازگشایی مرزها با آذربایجان و تورکیه تا ۲۰۳۰

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61