بالا

گرینلند: نمی‌خواهیم بخشی از آمریکا باشیم

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
گرینلند: نمی‌خواهیم  بخشی از آمریکا باشیم

گرینلند نمی‌خواهد بخشی از ایالات متحده باشد.

به گزارش Axar.az، موده اگه‌ده، نخست‌وزیر گرینلند، این مطلب را بیان کرده است.

وی گفت: «ما نمی‌خواهیم آمریکایی باشیم، نمی‌خواهیم بخشی از ایالات متحده باشیم، اما می‌خواهیم همکاری قوی با آمریکا داشته باشیم.»

به گفته او، گرینلند چیزهای زیادی برای پیشنهاد به واشنگتن دارد و آماده است تا برای استخراج منابع، سرمایه‌گذارهای آمریکایی را جذب کند.

تاریخ
2025.01.17 / 12:22
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

نتانیاهو: اسرائیل باید در تولید تسلیحات به خودکفایی برسد

اختلال گسترده در شبکه بانکی ایران؛ خدمات ۸ بانک متوقف شد

انفجار مرگبار در انبار مهمات ترکیه؛ دو کشته و دو زخمی

تشدید فشار قضایی بر فعالان آذربایجانی، حکم ودود اسدی سنگین‌تر شد

پزشکیان وارد پاکستان شد

احمد الشرع در آستانه دیدار با رهبران ناتو راهی آنکارا شد

ترامپ: ایران با بالاترین سطح بازرسی‌ها و تا ابد موافقت کرده

اعتصاب غذای گسترده زندانیان در ایران برای اعتراض به احکام اعدام

بسکتبالیست آمریکایی به تیم ملی ایران دعوت شد

برگزاری کنفرانس درباره حقوق آذربایجانی‌ها در کنگره آمریکا

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61