بالا

مردی در بناب پس از کشتن زن، دختر و پسرش خودکشی کرد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
مردی در بناب پس از کشتن زن، دختر و پسرش  خودکشی کرد

یک اختلاف خانوادگی در دو نقطه مختلف شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی پنج نفررا به کام مرگ کشید.

به گزارش Axar.az، رسانه‌های محلی این موضوع را گزارش کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، مردی ۴۰ ساله در شهرستان بناب، همسر، دختر ۱۵ ساله و پسر ۱۱ ساله خود را قبل از خودکشی کشت.

همزمان در منطقه دیگری از شهرستان بناب، مردی ۳۳ ساله با شلیک گلوله به برادر ۳۵ ساله خود شلیک کرد و او را کشت.

گزارش شده است که هر دو حادثه به دلیل اختلاف خانوادگی رخ داده است.

تاریخ
2025.02.03 / 12:54
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره گرمای مرگبار در اروپا

رسانه نزدیک به سپاه: تهران چاره‌ای جز دستیابی به سلاح هسته‌ای ندارد

ریاض: اقدامات ایران امنیت منطقه و کشتیرانی در هرمز را تهدید می‌کند

ارتش اسرائیل از کشته شدن سه فرمانده حماس در غزه خبر داد

جهش ۸۰ درصدی قیمت مسکن در ایران؛ بحران معیشتی عمیق‌تر شد

اردوغان: عاملان نسل‌کشی غزه دیر یا زود پاسخگو خواهند شد

دولت اسرائیل به رسمیت شناختن «نسل‌کشی ارامنه» را تصویب کرد

موج تازه احضار و اخراج دانشجویان دانشگاه تهران

اردبیل زیر سایه فشارهای امنیتی؛ موج تازه بازداشت فعالین آذربایجانی

گرامیداشت زادروز حسن بیگ زردابی، پدر مطبوعات ترکی آذربایجانی

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61