بالا

زِلِنسکی: آمریکا از جنگ میلیاردها دلار به دست آورده است

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
زِلِنسکی: آمریکا از جنگ میلیاردها دلار به دست آورده است

آمریکا از جنگ در اوکراین میلیاردها دلار سود و تجربه بی‌بدیل جنگی به دست آورده است.

به گزارش Axar.az، ولادیمیر زِلِنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، در مصاحبه‌ای با روزنامه‌نگار بریتانیایی پیرس مورگان این مطلب را بیان کرده است.

وی گفت که شرکت‌های آمریکایی به دلیل تقاضای بالایی که جنگ گسترده روسیه در اوکراین ایجاد کرده، قراردادهای فروش اسلحه با بالاترین قیمت‌ها در ۵۰ سال اخیر را امضا کرده‌اند:

"تمام کشورهای اروپایی چنین تقاضایی دارند. مردم ترسیده‌اند. این پول زیادی است. شرکت‌های آمریکایی حتی از مجوزها میلیون‌ها دلار سود به دست آورده‌اند، چون دفاترشان در اروپا هستند. بنابراین درآمدهای آمریکا به ارزش میلیاردها دلار است."

تاریخ
2025.02.05 / 09:59
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: آمریکا به آتش‌بس پایبند نیست

خرازی: برادرم را در بیمارستان ترور کردند

تصاویر جذاب از رزمایش «عقاب قفقاز - ۲۰۲۶» + فیلم

استنرگارد: اوضاع خاورمیانه به شدت ملتهب است

ایران قصد حمله به آذربایجان را داشت، پزشکیان مانع شد

حمله پهپادی اسرائیل به جنوب لبنان درست یک روز پس از توافق

وقوع انفجارهای پیاپی در تهران

بحرین مدعی شد: ایران دیشب خاک ما را هدف قرار داد

ترامپ به مشاور سابقش؛ بولتون یک «دیوانه جنگ‌طلب» است! - عکس

زمین میزبان طوفان مغناطیسی چهار روزه در روزهای پایانی ژوئن

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61