بالا

زِلِنسکی: آمریکا از جنگ میلیاردها دلار به دست آورده است

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
زِلِنسکی: آمریکا از جنگ میلیاردها دلار به دست آورده است

آمریکا از جنگ در اوکراین میلیاردها دلار سود و تجربه بی‌بدیل جنگی به دست آورده است.

به گزارش Axar.az، ولادیمیر زِلِنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، در مصاحبه‌ای با روزنامه‌نگار بریتانیایی پیرس مورگان این مطلب را بیان کرده است.

وی گفت که شرکت‌های آمریکایی به دلیل تقاضای بالایی که جنگ گسترده روسیه در اوکراین ایجاد کرده، قراردادهای فروش اسلحه با بالاترین قیمت‌ها در ۵۰ سال اخیر را امضا کرده‌اند:

"تمام کشورهای اروپایی چنین تقاضایی دارند. مردم ترسیده‌اند. این پول زیادی است. شرکت‌های آمریکایی حتی از مجوزها میلیون‌ها دلار سود به دست آورده‌اند، چون دفاترشان در اروپا هستند. بنابراین درآمدهای آمریکا به ارزش میلیاردها دلار است."

تاریخ
2025.02.05 / 09:59
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

هرتزوگ: ترامپ نزدیک‌ترین متحد اسرائیل و رهبر جهان آزاد است

منتظریم آمریکا معافیت تحریم‌های نفتی را اعلام کند

حجم آب دریاچه ارومیه از ۴ میلیارد متر مکعب عبور کرد

ونس: ایران با ورود بازرسان آژانس موافقت کرد

سپاه: اسرائیل در جنوب لبنان با شکست روبه‌رو خواهد شد

پزشکیان به پاکستان می‌رود

شوک در لندن؛ کی‌یر استارمر استعفا داد

ادعای جنجالی؛ تیم مذاکره‌کننده از دستور خامنه‌ای تبعیت نکرد

غریب‌‌آبادی مذاکرات فنی ایران و آمریکا را آغاز می‌کند

آذربایجان یک نفتکش به ترکمنستان هدیه داد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61