بالا

زِلِنسکی: آمریکا از جنگ میلیاردها دلار به دست آورده است

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
زِلِنسکی: آمریکا از جنگ میلیاردها دلار به دست آورده است

آمریکا از جنگ در اوکراین میلیاردها دلار سود و تجربه بی‌بدیل جنگی به دست آورده است.

به گزارش Axar.az، ولادیمیر زِلِنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، در مصاحبه‌ای با روزنامه‌نگار بریتانیایی پیرس مورگان این مطلب را بیان کرده است.

وی گفت که شرکت‌های آمریکایی به دلیل تقاضای بالایی که جنگ گسترده روسیه در اوکراین ایجاد کرده، قراردادهای فروش اسلحه با بالاترین قیمت‌ها در ۵۰ سال اخیر را امضا کرده‌اند:

"تمام کشورهای اروپایی چنین تقاضایی دارند. مردم ترسیده‌اند. این پول زیادی است. شرکت‌های آمریکایی حتی از مجوزها میلیون‌ها دلار سود به دست آورده‌اند، چون دفاترشان در اروپا هستند. بنابراین درآمدهای آمریکا به ارزش میلیاردها دلار است."

تاریخ
2025.02.05 / 09:59
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ایران در صدر فهرست کشورهای پرخطر از نظر شکنجه و خشونت حکومتی

آبلاردو د لا اسپریا رئیس‌جمهور کلمبیا شد

حضور بایراموف در کنفرانس بازسازی اوکراین در لهستان

حضور پزشکیان در مراسم سنتی عاشورای تبریز

۵۷ کشتی حامل ۱۱۰۰ دریانورد از تنگه هرمز گذشتند

آلمان سامانه پاتریوت را در ترکیه مستقر کرد

روبیو: با ایران به هر قیمتی توافق نمی‌کنیم

کره جنوبی برای نخستین بار گله پهپادی را منهدم کرد

زندانی سیاسی در زندان اوین جان باخت

ترامپ: مدرکی برای حمله آمریکا به مدرسه میناب ندیده‌ام

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61