بالا

زِلِنسکی: آمریکا از جنگ میلیاردها دلار به دست آورده است

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
زِلِنسکی: آمریکا از جنگ میلیاردها دلار به دست آورده است

آمریکا از جنگ در اوکراین میلیاردها دلار سود و تجربه بی‌بدیل جنگی به دست آورده است.

به گزارش Axar.az، ولادیمیر زِلِنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، در مصاحبه‌ای با روزنامه‌نگار بریتانیایی پیرس مورگان این مطلب را بیان کرده است.

وی گفت که شرکت‌های آمریکایی به دلیل تقاضای بالایی که جنگ گسترده روسیه در اوکراین ایجاد کرده، قراردادهای فروش اسلحه با بالاترین قیمت‌ها در ۵۰ سال اخیر را امضا کرده‌اند:

"تمام کشورهای اروپایی چنین تقاضایی دارند. مردم ترسیده‌اند. این پول زیادی است. شرکت‌های آمریکایی حتی از مجوزها میلیون‌ها دلار سود به دست آورده‌اند، چون دفاترشان در اروپا هستند. بنابراین درآمدهای آمریکا به ارزش میلیاردها دلار است."

تاریخ
2025.02.05 / 09:59
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

عملیات ضدتروریستی در پایتخت ترکیه؛ یک مظنون داعش کشته شد

تهدید تازه ترامپ؛ مذاکرات را متوقف می‌کنم

اردوغان: اسرائیل در پی تخریب توافق است

پزشکیان مودی را به مراسم وداع با خامنه‌ای دعوت کرد

فرودگاه‌های ایران در آستانه مراسم وداع با خامنه‌ای تعطیل می‌شوند

شهباز شریف: هفته آینده با مجتبی خامنه‌ای دیدار می‌کنم

حملۀ سایبری به شبکه بانکی ایران

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

گروسی: بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران به‌زودی صورت می‌گیرد

قالیباف وارد باکو شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61