بالا

زِلِنسکی: آمریکا از جنگ میلیاردها دلار به دست آورده است

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
زِلِنسکی: آمریکا از جنگ میلیاردها دلار به دست آورده است

آمریکا از جنگ در اوکراین میلیاردها دلار سود و تجربه بی‌بدیل جنگی به دست آورده است.

به گزارش Axar.az، ولادیمیر زِلِنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، در مصاحبه‌ای با روزنامه‌نگار بریتانیایی پیرس مورگان این مطلب را بیان کرده است.

وی گفت که شرکت‌های آمریکایی به دلیل تقاضای بالایی که جنگ گسترده روسیه در اوکراین ایجاد کرده، قراردادهای فروش اسلحه با بالاترین قیمت‌ها در ۵۰ سال اخیر را امضا کرده‌اند:

"تمام کشورهای اروپایی چنین تقاضایی دارند. مردم ترسیده‌اند. این پول زیادی است. شرکت‌های آمریکایی حتی از مجوزها میلیون‌ها دلار سود به دست آورده‌اند، چون دفاترشان در اروپا هستند. بنابراین درآمدهای آمریکا به ارزش میلیاردها دلار است."

تاریخ
2025.02.05 / 09:59
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

استقبال جوزف عون از طرح فرانسه و ایتالیا برای جایگزینی یونیفیل

جی‌دی ونس: کانال مشترک ایران و آمریکا در دوحه فعال می‌شود

اف‌بی‌آی با همکاری مونته‌نگرو یک ایرانی تحت تعقیب را بازداشت کرد

شمار قربانیان زلزله ویرانگر ونزوئلا به نزدیک ۶۰۰ نفر رسید

حکومت فرانسه مصرف الکل در خیابان‌ها را ممنوع کرد

خشکسالی و گرمای سوزان اروپا امنیت غذایی را به خط انداخت

پسکوف: واشنگتن می‌تواند به روند صلح کمک کند

نقشه جدید آمریکا برای جابه‌جایی پایگاه‌های نظامی در خاورمیانه

پیام همبستگی آنکارا با باکو؛ تبریک وزارت دفاع ترکیه به آذربایجان

شبیه‌سازی عملیات نفوذ به آرشیو محرمانه ایران در قاره آفریقا انجام شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61