بالا

زِلِنسکی: آمریکا از جنگ میلیاردها دلار به دست آورده است

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
زِلِنسکی: آمریکا از جنگ میلیاردها دلار به دست آورده است

آمریکا از جنگ در اوکراین میلیاردها دلار سود و تجربه بی‌بدیل جنگی به دست آورده است.

به گزارش Axar.az، ولادیمیر زِلِنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، در مصاحبه‌ای با روزنامه‌نگار بریتانیایی پیرس مورگان این مطلب را بیان کرده است.

وی گفت که شرکت‌های آمریکایی به دلیل تقاضای بالایی که جنگ گسترده روسیه در اوکراین ایجاد کرده، قراردادهای فروش اسلحه با بالاترین قیمت‌ها در ۵۰ سال اخیر را امضا کرده‌اند:

"تمام کشورهای اروپایی چنین تقاضایی دارند. مردم ترسیده‌اند. این پول زیادی است. شرکت‌های آمریکایی حتی از مجوزها میلیون‌ها دلار سود به دست آورده‌اند، چون دفاترشان در اروپا هستند. بنابراین درآمدهای آمریکا به ارزش میلیاردها دلار است."

تاریخ
2025.02.05 / 09:59
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ریاض: اقدامات ایران امنیت منطقه و کشتیرانی در هرمز را تهدید می‌کند

ارتش اسرائیل از کشته شدن سه فرمانده حماس در غزه خبر داد

جهش ۸۰ درصدی قیمت مسکن در ایران؛ بحران معیشتی عمیق‌تر شد

اردوغان: عاملان نسل‌کشی غزه دیر یا زود پاسخگو خواهند شد

دولت اسرائیل به رسمیت شناختن «نسل‌کشی ارامنه» را تصویب کرد

موج تازه احضار و اخراج دانشجویان دانشگاه تهران

اردبیل زیر سایه فشارهای امنیتی؛ موج تازه بازداشت فعالین آذربایجانی

گرامیداشت زادروز حسن بیگ زردابی، پدر مطبوعات ترکی آذربایجانی

بازداشت گسترده سیاستمداران و بازرگانان عراقی در منطقه سبز بغداد

تخفیف ۴ دلاری نفت ایران در تلاش برای جذب بازار هند

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61