بالا

دست‌کم ۱۸ کشته در جریان بمب‌گذاری در پاکستان

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
دست‌کم ۱۸ کشته در جریان بمب‌گذاری در پاکستان

در جریان انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در شهر بنو پاکستان، دست‌کم ۱۸ نفر کشته شدند.

به گزارش Axar.az، ارتش پاکستان این خبر را اعلام کرد.

این دو خودروی بمب‌گذاری شده، در نزدیکی یک پادگان نظامی منفجر شدند.ارتش پاکستان گروه‌های حامی طالبان را عامل این حمله تروریستی معرفی کرد.
به گفته وزیر داخلی ایالت خیبر پختونخوا شانزده مهاجم، از جمله چهار عامل انتحاری در این حمله مشارکت داشتند.
ارتش پاکستان اعلام کرد در این حمله ۱۳ غیرنظامی و پنج سرباز کشته شدند.

تاریخ
2025.03.05 / 13:57
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

شمار قربانیان زلزله ویرانگر ونزوئلا به نزدیک ۶۰۰ نفر رسید

حکومت فرانسه مصرف الکل در خیابان‌ها را ممنوع کرد

خشکسالی و گرمای سوزان اروپا امنیت غذایی را به خط انداخت

پسکوف: واشنگتن می‌تواند به روند صلح کمک کند

نقشه جدید آمریکا برای جابه‌جایی پایگاه‌های نظامی در خاورمیانه

پیام همبستگی آنکارا با باکو؛ تبریک وزارت دفاع ترکیه به آذربایجان

شبیه‌سازی عملیات نفوذ به آرشیو محرمانه ایران در قاره آفریقا انجام شد

حمله به یک کشتی باری در نزدیکی عمان

امروز ۲۶ ژوئن، سالروز تأسیس نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان است

پنج زندانی سیاسی در زندان لاکان رشت در آستانه اجرای حکم اعدام

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61