بالا

«سی‌آی‌اِی» شماری از کارکنان خود را اخراج کرد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
«سی‌آی‌اِی» شماری از کارکنان خود را اخراج کرد

کارشناسان می‌گویند این اخراج‌های گسترده‌ می‌تواند تا سال‌ها جبران نشود، زیرا فرآیند جذب و آموزش افسران جدید بسیار زمان‌بر است.

به گزارش Axar.az، رویترز در اینباره خبر داد.

سازمان امنیت خارجی آمریکا «سی‌آی‌اِی» تحت دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، اخیرا شماری از کارکنان خود را اخراج کرد. این امر مایه نگرانی درباره آسیب احتمالی به امنیت ملی کشور شده است.

اگرچه تعداد دقیق افراد اخراج‌شده معلوم نیست، منابع تأیید کرده‌اند که چندین نفر از نیروهای جدید که کمتر از دو سال در سازمان کار کرده بودند، به دلیل «مسائل عملکردی» اخراج شده‌اند.

این اخراج‌ها که تحت مدیریت جان رتکلیف، مدیر سیا، و دولت دونالد ترامپ انجام شده، بخشی از کاهش گسترده نیروی کار فدرال است که تحت نظارت ایلان ماسک و «سازمان کارایی دولت» او صورت می‌گیرد.

تاریخ
2025.03.07 / 10:16
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

فرانسه: رفع تحریم‌های ایران بدون موافقت اروپا ممکن نیست

اردوغان: از روند صلح ایران و آمریکا حمایت می‌کنیم

ترامپ: ایران با بازرسی‌های گسترده تسلیحاتی موافقت کرده است

۶ واگن کود روسی از خاک آذربایجان به ارمنستان ترانزیت می‌شود

قالیباف برای دیدار با سلطان عمان راهی مسقط شد

مارکو روبیو به کشورهای خلیج فارس سفر خواهد کرد

جی‌دی ونس: تنش‌های اسرائیل و حزب‌الله شبیه «مرغ و تخم‌مرغ» است

نتانیاهو: ارتش اسرائیل در جنوب لبنان آزادی عمل کامل دارد

پول‌های آزادشده ایران نباید صرف «فعالیت‌های تروریستی» شود

آمریکا مجوز موقت تجارت نفت ایران را صادر کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61