بالا

نیروهای وابسته به ایران نابود شدند: ۳ روستا بازپس گرفته شد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
نیروهای وابسته به ایران نابود شدند: ۳ روستا بازپس گرفته شد

ارتش سوریه ۳ روستا را مورد حمله قرار داد و از نیروهای بشار اسد بازپس گرفت.

به گزارش Axar.az، رسانه های محلی در این مورد گزارش داده اند.

بر اساس ادعای دیده بان حقوق بشر سوریه، ۳۷ سرباز نیروهای سوری در آخرین درگیری ها کشته شدند. همچنین ۳۴ شبه نظامی از میان شورشیان علوی که تحت عنوان "نیروهای وفادار به اسد" معرفی شده بودند، کشته شدند.

بر اساس اطلاعات، نیروهای وفادار به دولت جدید طی نبردهای شدید بر روستاهای شیر، مختاریه و حفا که در نزدیکی ساحل واقع شده بودند، تسلط یافتند.

در مجموع گزارش شده است که از آغاز درگیری ها حدود ۱۵۰ نفر (از جمله غیرنظامیان) کشته شده اند.

تاریخ
2025.03.08 / 00:19
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ترامپ: دارایی‌های آزادشده ایران صرف خرید غلات از آمریکا می‌شود

روبیو: ایران حق دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری در هرمز را ندارد

ازبکستان دو روستای مرزی را به قرقیزستان واگذار کرد

ارمنستان: احتمال بازگشایی مرزها با آذربایجان و تورکیه تا ۲۰۳۰

دوم تیر ماه؛ زادروز صمد بهرنگی

اعتراض زندانیان در ۵۷ زندان؛ کارزار نه به اعدام وارد هفته ۱۲۶ شد

ترامپ: پوتین به مذاکره واقعی تن نمی‌دهد؛ زلنسکی باید جسورتر باشد

توقف ورود واکسن اچ‌پی‌وی به برنامه ملی واکسیناسیون ایران

نتانیاهو: اسرائیل باید در تولید تسلیحات به خودکفایی برسد

اختلال گسترده در شبکه بانکی ایران؛ خدمات ۸ بانک متوقف شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61