بالا

بیانیه گروه G7 درباره ایران

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
بیانیه گروه G7 درباره ایران

وزرای خارجه گروه هفت (G7) در نشست کانادا بیانیه‌ای مشترک درباره ایران صادر کردند.

به گزارش Axar.az، “صدای آمریکا”، در این باره خبر داده ایت.

در این بیانیه تأکید شده است که ایران هرگز نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد.

همچنین، تهران منبع اصلی بی‌ثباتی منطقه‌ای معرفی شده و اعلام شده است که جامعه بین‌المللی اجازه توسعه و دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.

تاریخ
2025.03.15 / 17:28
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

زمان برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای ایران و آمریکا اعلام شد

نتانیاهو: برای حمله به ایران از ترامپ اجازه نگرفتم

ستاد مبارزه با مواد مخدر: مصادیق مجازات اعدام تغییر می‌کند

روبیو: اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، آمریکا گزینه‌های دیگری دارد

الهام علی‌اف بیانیه باکو را به قالیباف یادآوری کرد

ترامپ: ایران هیچ عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نمی‌کند

اوکراین ۴ ملوان بازداشت‌شده در ایران را به کشور بازگرداند

ترامپ: ایران در آستانه سقوط بود، سنا مأموریت ما را سخت‌تر کرد

جنگ‌زدگان تهرانی در بن‌بست؛ هتل‌ها تخلیه شد، بازسازی آغاز نشد

عراق برای مهار گروه‌های مسلح، قانون ضدتروریسم را فعال کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61