بالا

ما آماده گفتگو در مورد انحلال گروه مینسک هستیم - نیکول

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
ما آماده گفتگو در مورد انحلال گروه مینسک هستیم - نیکول

مقامات ارمنستان آماده گفتگو در مورد انحلال گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا به ریاست مشترک روسیه، ایالات متحده و فرانسه هستند.

به گزارش Axar.az، این را نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان گفته است.

ما حاضریم درباره انحلال گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا گفتگو کنیم زیرا قصد نداریم «جنبش قره باغ» را ادامه دهیم. پاشینیان گفت: ما این کار را انجام نمی دهیم زیرا می خواهیم مطمئن شویم که آذربایجان از این به بعد به ایجاد عبارت "آذربایجان غربی" ادامه نخواهد داد.

تاریخ
2025.03.26 / 22:26
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

منابع آگاه: دور بعدی مذاکرات آمریکا و ایران در سوئیس برگزار می‌شود

فاجعه در کاراکاس؛ هزاران زخمی و مفقود پس از دو زمین‌لرزه شدید

مقام آمریکایی: پهپاد ایرانی پشت حمله به کشتی در دریای عمان بود

تهران درباره مسیرهای موازی عبور در تنگه هرمز هشدار داد

هشدار اسرائیل به ساکنان جنوب لبنان: به المنصوری بازنگردید

دادگاه هامبورگ رسیدگی به پرونده جاسوسی برای جمهوری اسلامی را آغاز کرد

واشینگتن و تهران بر سر نحوه مصرف دارایی‌های آزادشده اختلاف دارند

پسکوف به مکرون: شما سخنگوی واشینگتن نیستید

استقبال جوزف عون از طرح فرانسه و ایتالیا برای جایگزینی یونیفیل

جی‌دی ونس: کانال مشترک ایران و آمریکا در دوحه فعال می‌شود

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61