بالا

سناتور کاتن: تهران هسته‌ای تهدیدی علیه آمریکا و متحدانش است

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
سناتور کاتن: تهران هسته‌ای تهدیدی علیه آمریکا و متحدانش است

«موضع اوباما و جان کری [وزیر خارجه پیشین آمریکا] این بود که باید به جمهوری اسلامی اعتماد کنیم، توافقی مضحک و پر از روزنه را که میلیاردها دلار به تهران داد اجرا کنیم و به بهترین حالت امیدوار باشیم.»

به گزارش Axar.az، تام کاتن، سناتور جمهوری‌خواه، در پستی در ایکس نوشت.

سناتور کاتن ادامه داد: «ترامپ به‌روشنی اعلام کرده است که ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد. به یاد داشته باشید که ایران در حال توسعه برنامه موشکی است که می‌تواند به آمریکا برسد. ایرانِ هسته‌ای تهدیدی وجودی نه‌فقط برای متحدان ما، بلکه برای خود ما نیز هست.»

تاریخ
2025.04.13 / 14:53
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

برگزاری کنفرانس درباره حقوق آذربایجانی‌ها در کنگره آمریکا

فورد و جنرال موتورز به خط تولید موشک می‌روند

پیرترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت

بازدید علی‌اف و بردی‌محمداف از فضولی

آغاز اجرای توافق آزادسازی دارایی‌های ایران

ترامپ به اروپا: کمک نکنید، ما هم پشت شما را خالی می‌کنیم!

ایران و آمریکا چهار کارگروه مشترک تشکیل دادند

قالیباف: تنگه هرمز توسط ایران مدیریت خواهد شد

ترامپ: در صورت عدم پایبندی ایران هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم

قالیباف: لبنان را رها نخواهیم کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61