بالا

مذاکره با آمریکا: ایران از این کشور تشکر کرد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
مذاکره با آمریکا: ایران از این کشور تشکر کرد

ما از عمان و وزیر خارجه آن برای میزبانی و تسهیل این گفتگوها تشکر می کنیم.

به گزارش Axar.az، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در حساب کاربری x خود نوشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: وزیر امور خارجه ایران پس از سلسله مذاکرات غیرمستقیم با نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در زمینه رفع تحریم ها و موضوع هسته ای از مسقط به تهران بازمی گردد و با توجه به توافق دو طرف برای ادامه مذاکرات غیرمستقیم در هفته آینده، عمان به ایفای این نقش مهم ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است که مذاکرات ایران و آمریکا ۲۳ فروردین ماه در مسقط برگزار شد و قرار شد دور دوم مذاکرات در ۳۰ فروردین ماه برگزار شود.

تاریخ
2025.04.13 / 16:29
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

حملۀ سایبری به شبکه بانکی ایران

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

گروسی: بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران به‌زودی صورت می‌گیرد

قالیباف وارد باکو شد

روبیو: ایران اجازه دریافت عوارض برای تنگه هرمز را نخواهدداشت

ترامپ: آمریکا می‌تواند هر زمان بر فراز تهران پرواز کند

روبیو: لبنان بخشی از توافق با ایران نیست

ترامپ: دارایی‌های آزادشده ایران صرف خرید غلات از آمریکا می‌شود

روبیو: ایران حق دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری در هرمز را ندارد

ازبکستان دو روستای مرزی را به قرقیزستان واگذار کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61