بالا

مذاکره با آمریکا: ایران از این کشور تشکر کرد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
مذاکره با آمریکا: ایران از این کشور تشکر کرد

ما از عمان و وزیر خارجه آن برای میزبانی و تسهیل این گفتگوها تشکر می کنیم.

به گزارش Axar.az، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در حساب کاربری x خود نوشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: وزیر امور خارجه ایران پس از سلسله مذاکرات غیرمستقیم با نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در زمینه رفع تحریم ها و موضوع هسته ای از مسقط به تهران بازمی گردد و با توجه به توافق دو طرف برای ادامه مذاکرات غیرمستقیم در هفته آینده، عمان به ایفای این نقش مهم ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است که مذاکرات ایران و آمریکا ۲۳ فروردین ماه در مسقط برگزار شد و قرار شد دور دوم مذاکرات در ۳۰ فروردین ماه برگزار شود.

تاریخ
2025.04.13 / 16:29
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

فورد و جنرال موتورز به خط تولید موشک می‌روند

پیرترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت

بازدید علی‌اف و بردی‌محمداف از فضولی

آغاز اجرای توافق آزادسازی دارایی‌های ایران

ترامپ به اروپا: کمک نکنید، ما هم پشت شما را خالی می‌کنیم!

ایران و آمریکا چهار کارگروه مشترک تشکیل دادند

قالیباف: تنگه هرمز توسط ایران مدیریت خواهد شد

ترامپ: در صورت عدم پایبندی ایران هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم

قالیباف: لبنان را رها نخواهیم کرد

فرانسه: رفع تحریم‌های ایران بدون موافقت اروپا ممکن نیست

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61