بالا

الجزایر ۱۲ دیپلمات فرانسوی را از کشور اخراج می‌کند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
الجزایر ۱۲ دیپلمات فرانسوی را از کشور اخراج می‌کند

دولت الجزایر تصمیم گرفته است ۱۲ دیپلمات فرانسوی را از کشور اخراج کند.

به گزارش Axar.az، این خبر را ژان نوئل بارو، وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرده است.

او گفته: «دولت الجزایر از ۱۲ تن از کارکنان ما خواسته است که ظرف ۴۸ ساعت خاک الجزایر را ترک کنند.»

وی تأکید کرده که این اقدام پاسخی از سوی الجزایر به بازداشت سه شهروند الجزایری در خاک فرانسه بوده است که مظنون به ارتکاب جرم در فرانسه هستند.

وزیر امور خارجه فرانسه هشدار داده: «این اقدام الجزایر بی‌پاسخ نخواهد ماند.»

تاریخ
2025.04.14 / 13:19
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

آخرین قیمت نفت در پایان معاملات هفتگی بازارهای جهانی

گرمای سوزان فرانسه را مجبور به خاموشی رآکتورهای هسته‌ای کرد

منابع آگاه: دور بعدی مذاکرات آمریکا و ایران در سوئیس برگزار می‌شود

فاجعه در کاراکاس؛ هزاران زخمی و مفقود پس از دو زمین‌لرزه شدید

مقام آمریکایی: پهپاد ایرانی پشت حمله به کشتی در دریای عمان بود

تهران درباره مسیرهای موازی عبور در تنگه هرمز هشدار داد

هشدار اسرائیل به ساکنان جنوب لبنان: به المنصوری بازنگردید

دادگاه هامبورگ رسیدگی به پرونده جاسوسی برای جمهوری اسلامی را آغاز کرد

واشینگتن و تهران بر سر نحوه مصرف دارایی‌های آزادشده اختلاف دارند

پسکوف به مکرون: شما سخنگوی واشینگتن نیستید

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61