بالا

الجزایر ۱۲ دیپلمات فرانسوی را از کشور اخراج می‌کند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
الجزایر ۱۲ دیپلمات فرانسوی را از کشور اخراج می‌کند

دولت الجزایر تصمیم گرفته است ۱۲ دیپلمات فرانسوی را از کشور اخراج کند.

به گزارش Axar.az، این خبر را ژان نوئل بارو، وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرده است.

او گفته: «دولت الجزایر از ۱۲ تن از کارکنان ما خواسته است که ظرف ۴۸ ساعت خاک الجزایر را ترک کنند.»

وی تأکید کرده که این اقدام پاسخی از سوی الجزایر به بازداشت سه شهروند الجزایری در خاک فرانسه بوده است که مظنون به ارتکاب جرم در فرانسه هستند.

وزیر امور خارجه فرانسه هشدار داده: «این اقدام الجزایر بی‌پاسخ نخواهد ماند.»

تاریخ
2025.04.14 / 13:19
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

قالیباف وارد باکو شد

روبیو: ایران اجازه دریافت عوارض برای تنگه هرمز را نخواهدداشت

ترامپ: آمریکا می‌تواند هر زمان بر فراز تهران پرواز کند

روبیو: لبنان بخشی از توافق با ایران نیست

ترامپ: دارایی‌های آزادشده ایران صرف خرید غلات از آمریکا می‌شود

روبیو: ایران حق دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری در هرمز را ندارد

ازبکستان دو روستای مرزی را به قرقیزستان واگذار کرد

ارمنستان: احتمال بازگشایی مرزها با آذربایجان و تورکیه تا ۲۰۳۰

دوم تیر ماه؛ زادروز صمد بهرنگی

اعتراض زندانیان در ۵۷ زندان؛ کارزار نه به اعدام وارد هفته ۱۲۶ شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61