بالا

عراقچی با وزرای خارجه این کشور‍‌ها درباره مذاکرات شنبه گفت‌وگو کرد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
عراقچی با وزرای خارجه این کشور‍‌ها درباره مذاکرات شنبه گفت‌وگو کرد

رسانه‌های ایران شامگاه دوشنبه از گفت‌وگوی تلفنی عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی، با وزرای خارجه ترکیه، عراق، بحرین و عربستان سعودی درباره مذاکرات تهران واشینگتن خبر دادند.

به گزارش Axar.az، عباس عراقچی همچنین در گفت‌وگو با فواد حسین، وزیر خارجه عراق، از او برای سفر به تهران دعوت کرد.

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی اعلام کرد عراقچی پیش از دور بعدی مذاکرات،‌ سفری «از قبل برنامه‌ریزی‌شده» به روسیه خواهد داشت و در جریان آن درباره آخرین تحولات مربوط به مذاکرات ایران و آمریکا با مقام‌های روسیه مذاکره خواهد کرد.

قرار است دور دوم گفت‌وگوهای تهران و واشینگتن روز شنبه پیش‌رو در ایتالیا برگزار شود.

تاریخ
2025.04.14 / 23:15
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ترامپ: ایران با بازرسی‌های گسترده تسلیحاتی موافقت کرده است

۶ واگن کود روسی از خاک آذربایجان به ارمنستان ترانزیت می‌شود

قالیباف برای دیدار با سلطان عمان راهی مسقط شد

مارکو روبیو به کشورهای خلیج فارس سفر خواهد کرد

جی‌دی ونس: تنش‌های اسرائیل و حزب‌الله شبیه «مرغ و تخم‌مرغ» است

نتانیاهو: ارتش اسرائیل در جنوب لبنان آزادی عمل کامل دارد

پول‌های آزادشده ایران نباید صرف «فعالیت‌های تروریستی» شود

آمریکا مجوز موقت تجارت نفت ایران را صادر کرد

هرتزوگ: ترامپ نزدیک‌ترین متحد اسرائیل و رهبر جهان آزاد است

منتظریم آمریکا معافیت تحریم‌های نفتی را اعلام کند

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61