بالا

دومین ناو آمریکا وارد منطقه شد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
دومین ناو آمریکا وارد منطقه شد

با نزدیک شدن به دور دوم مذاکرات ایران و آمریکا، ناو هواپیمابر دوم ایالات متحده با نام «یو‌اس‌اس کارل وینسون»، وارد دریای عرب شده است.

به گزارش Axar.az، آسوشیتدپرس، بر اساس تصاویر ماهواره‌ای در اینباره داد.

همزمان با حضور ناو هواپیمابر «کارل وینسون» در دریای عرب، جنگنده‌های آمریکایی مواضع حوثی‌ها در یمن را هدف قرار دادند. مقام‌های آمریکایی می‌گویند این عملیات بخشی از فشار بر ایران برای پیشبرد مذاکرات هسته‌ای است.

تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند ناو هواپیمابر «کارل وینسون» در نزدیکی جزیره سقطرای یمن مستقر شده؛ این ناو همراه با دو ناوشکن و یک رزم‌ناو آمریکایی برای حمایت از عملیات هوایی علیه حوثی‌ها وارد منطقه شده است.

تاریخ
2025.04.15 / 15:39
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

پاکستان: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود

آژانس اروپایی هشدار پرواز بر فراز ایران، عراق و لبنان را تمدید کرد

عملیات ضدتروریستی در پایتخت ترکیه؛ یک مظنون داعش کشته شد

تهدید تازه ترامپ؛ مذاکرات را متوقف می‌کنم

اردوغان: اسرائیل در پی تخریب توافق است

پزشکیان مودی را به مراسم وداع با خامنه‌ای دعوت کرد

فرودگاه‌های ایران در آستانه مراسم وداع با خامنه‌ای تعطیل می‌شوند

شهباز شریف: هفته آینده با مجتبی خامنه‌ای دیدار می‌کنم

حملۀ سایبری به شبکه بانکی ایران

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61