بالا

بانوان هندبالیست تبریزی به لیگ برتر صعود کردند

صفحه نخست گزارش
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
بانوان هندبالیست تبریزی به لیگ برتر صعود کردند

تیم هندبال زنان «مقاومت شهرداری» تبریز در آخرین دیدار لیگ دسته اول با نتیجه ۳۶ بر ۳۵ مقابل «قدیر ملایر» پیروز شد و به‌طور مستقیم به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش Axar.az، رسانه‌های ورزشی ایران این خبر را منتشر کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، دختران تبریزی در مسابقه‌ای که در شهر کرمان برگزار شد، در دقایق پایانی نمایش درخشانی ارائه دادند و حریف خود را شکست دادند.

این نخستین صعود یک تیم هندبال زنان آذربایجان شرقی به لیگ برتر است.

تاریخ
2026.05.13 / 14:28
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

پس از انتشار خبر استعفای پزشکیان، سخنان او منتشر شد

حمله ارتش آمریکا به ایستگاه کنترل پهپادی در ایران

جزئیات اولیه توافق احتمالی با آمریکا منتشر شد

روسیه: پیشنهاد انتقال اورانیوم ایران همچنان روی میز است

رسانه‌ها حتی تسلیم ایران را هم شکست آمریکا جلوه می‌دهند

آذربایجان در زمینه ارائه حمایت‌های کشاورزی جزو کشورهای برتر است

گابریل آتال رسماً وارد رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه شد

برای نخستین‌بار «گروه بومیان» در WUF13 تشکیل شد

درگیری مسلحانه در سیستان و بلوچستان؛ یک افسر پلیس کشته شد

زمان حرکت قطارهای باکو–تفلیس اعلام شد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61