بالا

بانوان هندبالیست تبریزی به لیگ برتر صعود کردند

صفحه نخست گزارش
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
بانوان هندبالیست تبریزی به لیگ برتر صعود کردند

تیم هندبال زنان «مقاومت شهرداری» تبریز در آخرین دیدار لیگ دسته اول با نتیجه ۳۶ بر ۳۵ مقابل «قدیر ملایر» پیروز شد و به‌طور مستقیم به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش Axar.az، رسانه‌های ورزشی ایران این خبر را منتشر کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، دختران تبریزی در مسابقه‌ای که در شهر کرمان برگزار شد، در دقایق پایانی نمایش درخشانی ارائه دادند و حریف خود را شکست دادند.

این نخستین صعود یک تیم هندبال زنان آذربایجان شرقی به لیگ برتر است.

تاریخ
2026.05.13 / 14:28
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

پاسخ موشکی سپاه به مواضع آمریکا در خاورمیانه

سفر رئیس کمیسیون اروپا به باکو

فرانسه نفتکش روسی را در مدیترانه توقیف کرد

ایران به ۶ میلیارد دلار دارایی خود دسترسی پیدا می‌کند

مرگ تلخ بازیگر «سوپرمن» و همسرش در آتش‌سوزی خانه

حمله مرگبار اسرائیل به جنوب لبنان؛ ۱۸ نفر کشته شدند - ویدئو

زلزله فساد در ترکیه؛ دو شهردار و ده‌ها مقام بازداشت شدند

دعوت رسمی رئیس‌جمهور آذربایجان از پاپ

پس از انتشار خبر استعفای پزشکیان، سخنان او منتشر شد

حمله ارتش آمریکا به ایستگاه کنترل پهپادی در ایران

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61