بالا

بازداشت عکاسانی که در ساختمان شیشه‌ای صداوسما حضور داشتند

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
بازداشت عکاسانی که در ساختمان شیشه‌ای صداوسما حضور داشتند

حتی عکاسان و تصویربرداران خبری که پس از حمله موشکی به ساختمان صداوسیما، به آنجا رفته بودند و عکسی هم نگرفتند نیز بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بازداشت شدند.

به گزارش Axar.az، حمید فروتن، رئيس هیئت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران از بازداشت تعدادی از عکاسان و تصویربرداران خبری که در ساختمان شیشه‌ای صداوسیما حضور داشتند، خبر داد.

فروتن در ویدئویی که به تازگی از دیدار روز یکشنبه ۱۹ مرداد اهالی رسانه با مسعود پزشکیان، رییس دولت جمهوری اسلامی منتشر شده گفت که حتی عکاسان و تصویربرداران خبری که پس از حمله موشکی به ساختمان صداوسیما، به آنجا رفته بودند و عکسی هم نگرفتند نیز بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بازداشت شدند.

رئيس هیئت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی تأکید کرد که در جریان جنگ ۱۲ روزه، از فعالیت و پوشش میدانی رویدادها توسط عکاسان خبری جلوگیری به عمل آمده است.

او با انتقاد از موانع بر سر تهیه گزارش در جنگ ۱۲ روزه اسرائیل و ایران گفت: «هر کس به خود اجازه می‌دهد به عکاسان حمله کند و دوربین آن‌ها را بگیرد».

تاریخ
2025.08.13 / 17:06
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

بازگشت دلار به کانال ۱۷۰ هزار تومان

پس از حملات موشکی سپاه؛ بحرین شورای امنیت را فراخواند

جام جهانی برای ایران با سه تساوی و یک ناکامی پایان یافت

حمله پهپادی به پالایشگاه نفت روسیه در کراسنودار

عراقچی در میانه تنش‌های تازه راهی بغداد شد

نتانیاهو از تشکیل «دولت ملی گسترده» پس از انتخابات ۲۰۲۶ خبر داد

خاموشی شبانه در شرق تهران، چراغ‌های راهنمایی هم از کار افتاد

۶۶ عضو مجلس خبرگان: بازگشایی هرمز خطای راهبردی است

نشست مؤسسه خاورمیانه؛ توافق با تهران نباید حقوق بشر را قربانی کند

جمهوری اسلامی به سوی کویت و بحرین موشک و پهپاد شلیک کرد

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61