بالا

نشست سه جانبه ارمنستان-ایران-هند برگزار شد

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
نشست سه جانبه ارمنستان-ایران-هند برگزار شد

سومین نشست سه جانبه روسای ادارات منطقه‌ای وزارتخانه‌های امور خارجه ارمنستان، ایران و هند در تهران برگزار شد.

به گزارش Axar.az، سرویس مطبوعاتی وزارت امور خارجه ارمنستان در این باره گزارش داد.

در این بیانیه آمده است: «پیشرفت‌های حاصل از تصمیمات اتخاذ شده در اولین نشست برگزار شده در ایروان در آوریل ۲۰۲۳ و دومین نشست برگزار شده در دهلی نو در دسامبر ۲۰۲۴ بررسی شد. طرفین همچنین بر اهمیت تضمین منافع متقابل، اجرای اهداف تعیین شده برای ارتقای رفاه در منطقه، به ویژه گسترش و تعمیق همکاری در چارچوب کریدور ارتباطی شمال-جنوب و همچنین پروژه «مرکز صلح» (چهارراه جهان) و استفاده از موقعیت استراتژیک بندر چابهار برای این منظور تأکید کردند.»

تاریخ
2025.09.09 / 18:30
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

گروسی: بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران به‌زودی صورت می‌گیرد

قالیباف وارد باکو شد

روبیو: ایران اجازه دریافت عوارض برای تنگه هرمز را نخواهدداشت

ترامپ: آمریکا می‌تواند هر زمان بر فراز تهران پرواز کند

روبیو: لبنان بخشی از توافق با ایران نیست

ترامپ: دارایی‌های آزادشده ایران صرف خرید غلات از آمریکا می‌شود

روبیو: ایران حق دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری در هرمز را ندارد

ازبکستان دو روستای مرزی را به قرقیزستان واگذار کرد

ارمنستان: احتمال بازگشایی مرزها با آذربایجان و تورکیه تا ۲۰۳۰

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61