بالا

نشست سه جانبه مقامات ایران، هند و ازبکستان

صفحه نخست اخبار روزانه
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
نشست سه جانبه مقامات ایران، هند و ازبکستان

مقامات ایران، هند و ازبکستان اولین نشست سه جانبه خود را در تهران برگزار کردند.

به گزارش Axar.az، وزارت امور خارجه ایران بیانیه‌ای در این باره منتشر کرد.

در این نشست سه جانبه، محمدرضا بهرامی، مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه ایران، آناند پراکاش، دبیر مشترک وزارت امور خارجه هند و غلامجان پریمکولوف، رئیس اداره همکاری با آسیای جنوبی، خاورمیانه و شمال آفریقا وزارت امور خارجه ازبکستان حضور داشتند.

در این نشست، توسعه تجارت در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توافق شد که چنین نشست‌هایی به طور منظم برگزار شود.

تاریخ
2025.09.14 / 10:51
نویسنده
Axar.az
سایر اخبار

ملا عباسی از زندانیان سیاسی ترک ایران درگذشت

گروسی: بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران به‌زودی صورت می‌گیرد

قالیباف وارد باکو شد

روبیو: ایران اجازه دریافت عوارض برای تنگه هرمز را نخواهدداشت

ترامپ: آمریکا می‌تواند هر زمان بر فراز تهران پرواز کند

روبیو: لبنان بخشی از توافق با ایران نیست

ترامپ: دارایی‌های آزادشده ایران صرف خرید غلات از آمریکا می‌شود

روبیو: ایران حق دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری در هرمز را ندارد

ازبکستان دو روستای مرزی را به قرقیزستان واگذار کرد

ارمنستان: احتمال بازگشایی مرزها با آذربایجان و تورکیه تا ۲۰۳۰

اخبار روز
Template fa/footer not found. FILE: /home/axaraz/www/classes/tpl.class.php, CLASS: tpl, LINE: 61